FANDOM

Azura
Azura
Występ(y): Barbie: Wróżkolandia
Barbie: Syrenkolandia
Barbie i Magia Tęczy
Głosu użyczył(a): Agnieszka Kunikowska
Płeć: Kobieta
Rasa: Wróżka
Kolor włosów: Niebieski
Kolor oczu: Niebieski/Szary
Zajęcie: Strażniczka Wróżkowa

Azura – postać z filmów z serii „Wróżkolandia”: Barbie: Wróżkolandia, Barbie: Syrenkolandia oraz Barbie i Magia Tęczy. Jest strażniczką Wróżkowa. Głosu użyczyła jej Agnieszka Kunikowska.

Historia Edytuj

Barbie: Wróżkolandia Edytuj

Kiedy Laverna zatruwa Wróżkolandię, Elina udaje się do Azury, mając nadzieję, że uda jej się rozwiązać problem. Azura zostałą porwana przez grzybiaków i zostawiła Elenę, aby odnalazła Dahlię. Gdy Laverna namieszała jej w głowie, dając nadzieję na skrzydła, Azura uwolniła ją poprzez słowa: "zrób to dla przyjaciół, któych jeszcze nie poznałaś".

Barbie: Syrenkolandia Edytuj

Pojawia się na chwilę, pod koniec filmu, aby pogratulować Elinie dobrze wykonanego zadania.

Barbie i Magia Tęczy Edytuj

Azura odwiedza Elinę i Bibi, aby jej co Czarodziejka nakazała zrobić; Powiedziała siedmiu strażnikom, aby wybrali swojego ucznia, a Azura chce, aby Elina została jej uczennicą. Elina poczuła się zaszczycona i następnego dnia wyrusza do domu Czarodziejki, Kryształowego Pałacu, gdzie ma się uczyć. Azura i inni strażnicy zostają zatruci przez grzybiaka Laverny, Maxa, żabim jadem.

Wygląd fizyczny Edytuj

Ma niebieskie oczy, opaloną skórę, krótkie, niebieskie włosy; jednak jej brwi są brązowe. Zawsze nosi niebieską sukienkę oraz niebieskie naszyjnik od Czarodziejki.

Osobowość Edytuj

Azura to odważna, mądra, spokojna i poważna wróżka. Wierzy w ludzi. Byłą jedynym strażnikiem, który uwierzył, że Dahlia, była asystentka Laverny, stała się dobra i odeszła od niej na zawsze. Uważałą również, że Elina jest wyjątkową wróżką i może ocalić Wróżkolandię, Jest lojalna wobec Czarodziejki i jej świata.

Cytaty Edytuj

  • "To miejsce dla moich przyjaciół, których jeszcze nie poznałam."
  • "Czy wiesz, że masz w oczach piękną tęczę? To znak, że jesteś stworzona do wielkich czynów."
  • "Problemy nękają nie tylko waszą Magiczną Łąkę. Cała Wróżkolandia jest w niebiezpieczeństwie. I to z pewnością sprawka Laverny."
  • (Mówiąc o naszyjniku do Eliny): "Chcę, żebyś go dla mnie przechowała."
  • "Nie, jeśli chcę uratować moich przyjaciół. Dla nich wiele jestem gotowa poświęcić."
  • "Bibi? Możesz coś dla mnie zrobić? Jesteś jedyny do tej roboty."
  • "Słuchaj, trzeba jak naszybciej odnaleźć Pazia. Mieszka kilka drzew stąd na południe. Jak go już znajedziesz, przekaż mu to. On będzie wiedział co robić."
  • "Czy wszystkich swoich gości bierzesz do niewoli Laverno?"
  • "Chciałam CI pogratulować dobrze wypełnionego zadania."
  • "Jestem z Ciebie dumna."
  • "Wybaczcie, ale wydaje mi się, że będę wam musiała zabrać Elinę na jakiś czas."
  • "Myślisz, że Peonia będzie miała czas, żeby zaprosić nas na herbatę? Jest coś o czym musimy pogadać."
  • "Więc to jest Peonia. Jaka ona piękna."
  • "Nigdy, ale to nigdy nie kierujcie czaru na innego ucznia."

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki