FANDOM

Bajan
Fabann
Występ(y): Barbie i magia tęczy
Głosu użyczył(a): Tomasz Steciuk
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Wróżka
Kolor włosów: Fioletowy
Kolor oczu: Brązowy
Zajęcie: Uczeń

Bajan - wróżek pojawiający się w filmie Barbie i Magia Tęczy. Głosu użyczył mu Tomasz Steciuk. Jest uczniem Ametyst, fioletowego strażnika.

Historia Edytuj

Kiedy Elina zostaje wyrzucona z sypialni Jasnoty przez Migotkę, wzdycha i zwraca się do Bibi: "Może sprawdzimy jakiś inny pokój?". W tym momencie nadlatuje Bajan, spoglądając na swoje odbicie w lustrze. Mówi: "Ah, coś takiego. Czy istnieje coś równie pięknego, jak Ty?". Elina odwraca się, myśląc, że rozmawia z nią, ale mówi tylko o sobie.

Elina podlatuje do niego i Bajan przedstawia się, mówiąc, że Elina może nazywać go "numerem jeden". Elina ma nadzieję, że Bajan pomoże znaleźć jej pokój. On jednak daje jej swoje zdjęcie i oferuje autograf. Elina mówi, że tylko szuka swojego pokoju i potrzebuje pomocy. On ignoruje jej prośbę i podpisuje dla niej zdjęcie. Elina jest zdezorientowana kiedy odlatuje, następnie wchodzi do sypialni Błyskotki.

Osobowość Edytuj

Bajan jest samolubny i lubi patrzeć w swoje odbicie w lustrze, które zawsze ma przy sobie. Łączy się przeciw Elinie z innymi wróżkami. Szybko się poddaje, lubi wskazywać złe rzeczy w innych. Pomimo atlatycznej budowy ciała, jest bardzo tchórzliwy. Ma jednak poczucie dobra i zła, ponieważ przyłącza się do Eliny i reszty, aby powstrzymać plany Laverny.

Wygląd fizyczny Edytuj

Ma ciemne, kręcone włosy i brązowe oczy. Zawsze ma na głowie wianek z fioletowych kwiatów. Jego skrzydła są również fioletowe. Wygląda na śmiałego, romańskiego człowieka.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest inspirowany na styl Księcia Zane'a.
  • Jego styl jest grecki i romański.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki