Wikia

Barbie Wiki

Barbie: Księżniczka i piosenkarka

Dyskusja0
310stron na
tej wiki
Barbie: Księżniczka i piosenkarka
Barbie The Princess & The Popstar.jpg
Produkcja: Shelley Dvi-Vardhana
Shawn McCorkindal
Reżyseria: Zeke Norton
Scenariusz: Steve Granat
Cydne Clark
na podstawie powieści Marka Twaina
Muzyka: Gabriel Mann
Rebecca Kneubuhl
Premiera: 27 sierpnia 2012
Długość: 72 min.
Poprzedni: Barbie i podwodna tajemnica 2
Następny: Barbie i magiczne baletki

Barbie: Księżniczka i piosenkarka – dwudziesty drugi film z serii Barbie. Miał swoją premierę 27 sierpnia 2012 roku.

StreszczenieEdytuj

Księżniczka Tori (właściwie księżniczka Victoria Bethany Evangeline Renee) żyje w wielkim zamku. Jest otoczona służbą, ma piękne stroje i wszystko, o czym młoda dziewczyna może marzyć. Ale czy na pewno? Przecież odpowiada nie tylko za losy swoich poddanych, ale całego królestwa. Zamiast pełnić obowiązki księżniczki chciałaby móc śpiewać i tańczyć - zupełnie jak jej ulubiona piosenkarka Keira. Jednak idolka księżniczki też nie jest zadowolona ze swojego dotychczasowego życia - zamiast ciężko pracować wolałaby być księżniczką. Pewnego dnia Keira ze swoim menagerem przybywa na występ do pałacu Tori. Księżniczka i piosenkarka odkrywają, że przy użyciu magii mogą zamienić się rolami! Początkowo ten pomysł wydaje się im wspaniały, ale Tori szybko zdaje sobie sprawę, że bycie gwiazdą wcale nie jest takie wspaniałe, z kolei Keira przekonuje się, że życie księżniczki to nie bajka.

Kiedy okazuje się, że królestwo jest zagrożone, a czarodziejska roślina – diamentowa gardenia – znika z ogrodu, Tori i Keira ruszają na ratunek. Dzięki wspólnej przygodzie, każda z dziewczyn odkryje moc prawdziwej przyjaźni i odnajdzie swoją własną drogę.

Więcej od Wikii

Losowa wiki