FANDOM

Barbie: Mariposa i jej motylo-wróżkowi przyjaciele
Film scroll
Barbie - Mariposa
Studio: Rainmaker Entertainment
Produkcja: Nancy Bennett
Luke Carrol
Reżyseria: Conred Helten
Scenariusz: Elise Allen
Muzyka: Eric Colvin
Premiera: 26 lutego 2008
Długość: 75 min.
Poprzedni: Barbie jako Księżniczka Wyspy
Następny: Barbie i Diamentowy Pałac
The most beautiful thing you can be is yourself.
— Barbie

Barbie: Mariposa i jej motylo-wróżkowi przyjaciele – jedenasty film z serii Barbie. Miał swoją premierę 26 lutego 2008 roku. Jest czwartym filmem z serii Wróżkolandia, jego poprzednikiem jest Barbie i magia tęczy, a jego kontynuacją jest Barbie: Mariposa i baśniowa księżniczka.

OpisEdytuj

Przyłącz się do Barbie poznającej zupełnie nowy świat Wróżkolandii! Mariposa jest przepiękną wróżką o skrzydłach motyla, która uwielbia czytać i marzyć o świecie znajdującym się poza granicami Skrzydłolandii.

Krainę tę chronią tajemnicze światła magiczne, stworzone przez królową, ale gdy zostanie ona otruta przez zdradziecką wróżkę Hennę, światełka zgasną, jedno po drugim. Przyłącz się do wyprawy motylich wróżek i przeżyj u ich boku niewiarygodną ekscytującą przygodę, która odmieni je na zawsze!

StreszczenieEdytuj

Mariposa i jej przyjaciółka Willa mieszkają w Skrzydłolandii. Mariposa pracuje u dwóch sióstr. Pewnego dnia zła Hena truje królową państwa. Syn królowej, chcąc znaleźć antidotum na truciznę Heny, odszukuje Mariposę. Tylko ona może pomóc, bo potrafi czytać z gwiazd! Mariposa, Rayna i Rayla opuszczają więc Skrzydłolandię w poszukiwaniu odtrutki. Jednak gdy docierają na teren Skizytów gubią mapę, dzięki Mariposie uciekają potworom i odnajdują drogę do Przedzikości. Tam spotykają Zinzzie, małego zajączka, która zaprowadza ich do Centrum Przedzikości. Mariposa spotka jeszcze nieznośne syrenki, potwora morskiego i trafi do paszczy lwa, jednak w końcu dzięki odwadze i sercu odnajduje odtrutkę, powraca do Skrzydłolandii i ratuje królową.

Wersja polska Edytuj

Udział wzięli:

MuzykaEdytuj

Muzyka z filmu Barbie: Mariposa i jej motylo-wróżkowi przyjaciele została skomponowana, zaaranżowana i zorkiestrowana przez Erica Colvina.

CiekawostkiEdytuj

  • „Mariposa” to hiszpańskie słowo oznaczające motyla.

GaleriaEdytuj

Barbie: Mariposa
Barbie - Mariposa

Motto: „The most beautiful thing you can be is yourself.”
Film: Barbie: Mariposa
Postacie: AnemonBibiKoralDidiElinaHennaLord GastrousMariposaKsiążę CarlosKrólowa MarabellaRaylaRaynaSkizytyTrzepotkiWillaZinzie
Lokalizacje: PrzedzikośćJaskinia OdbiciaSkrzydłolandiaSypialnia MariposyPałac Królowej MarabelliWodne Wiry
Przedmioty: IliosOdtrutka na Ilios