Wikia

Barbie Wiki

Barbie: Mariposa i baśniowa księżniczka

Dyskusja0
317stron na
tej wiki
Barbie: Mariposa i baśniowa księżniczka
Barbie - Mariposa i baśniowa księżniczka.jpg
Produkcja: Shelley Dvi-Vardhana
Kylie Ellis
Reżyseria: William Lau
Scenariusz: Elise Allen
Muzyka: Douglas Pipes
Premiera: 27 sierpnia 2013 (USA)
5 września 2013 (Polska)
Długość: 72 min.
Poprzedni: Barbie i magiczne baletki
Następny: Barbie i siostry w krainie kucyków
"Najłatwiej zdobyć prawdziwego przyjaciela po prostu będąc nim samym."
— Barbie

Barbie: Mariposa i baśniowa księżniczka – dwudziesty czwarty film z serii Barbie. Będzie miał swoją premierę 22 lipca 2013 roku. Jest piątym filmem z serii Wróżkolandia, a jego poprzednikiem jest Barbie: Mariposa i jej motylo-wróżkowi przyjaciele.

OpisEdytuj

Mariposa i jej futrzana przyjaciółka Zee powracają! Przyłącz się do nich w filmie Barbie™ Mariposa i Baśniowa Księżniczka. W tej magicznej przygodzie Mariposa zostaje mianowana królewską ambasadorką. Jej głównym zadaniem będzie pojednanie dwóch zwaśnionych krain: Skrzydłolandii oraz Błyszczylandii.

Niestety, Mariposa nie robi dobrego wrażenia na królu. Zaprzyjaźnia się jednak z jego nieśmiałą córką, księżniczką Catanią.

Na dodatek, w wyniku nieporozumienia, Mariposa zostaje zmuszona powrócić do swojej krainy. Na jej drodze staje zła wróżka, która planuje zniszczyć Błyszczylandię. Mariposa za wszelką cenę nie chce do tego dopuścić i wyrusza na pomoc księżniczce Catanii, wraz z którą muszą ocalić jej krainę. Obie dziewczyny udowadniają, że najłatwiej zdobyć prawdziwego przyjaciela po prostu będąc nim samym.

Wersja polska Edytuj

Udział wzięli:

i inni

MuzykaEdytuj

ZwiastunEdytuj

Polski zwiastun filmu00:45

Barbie Mariposa i Baśniowa Księżniczka - polski zwiastun filmu

Polski zwiastun filmu

CiekawostkiEdytuj

  • Film powstał w przeciągu 5-7 miesięcy i był oficjalnie gotowy w lutym 2013 roku.
  • Na stronie internetowej Voicebox Productions tytuł filmu brzmiał Mariposa and the Crystal Fairy Princess.
  • W 2008 roku nieoficjalnie mówiło się o kontynuacjach pierwszego filmu Barbie: Mariposa, a mianowicie Barbie: Mariposa and The Gold Wand, a także Barbie Fairytopia: Magical Twist of Time.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki