FANDOM

Barbie i diamentowy pałac
Barbie i diamentowy pałac.jpg
Produkcja: Shelley Dvi-Vardhana
Jennifer Twiner McCarron
Reżyseria: Gino Nichele
Scenariusz: Cliff Ruby
Elana Lesser
Muzyka: Arnie Roth
W wykonaniu Czeskiej Filharmonicznej Orkiestry Kameralnej
Premiera: 9 września 2008
Długość: 78 min.
Poprzedni: Barbie: Mariposa
Następny: Barbie w Wigilijnej Opowieści
"Przyjaźń jest prawdziwym skarbem."
— Barbie

Barbie i Diamentowy Pałac – dwunasty film z serii Barbie. Miał swoją premierę 9 września 2008 roku.

OpisEdytuj

Barbie i Teresa opowiedzą wam baśń o Lianie i Alexie, przyjaciółkach, które dzieliły się wszystkim. Pewnego dnia dziewczynki otrzymały zaczarowane lusterko i zaprzyjaźniły się z Melody – muzą mieszkającą po jego drugiej stronie. Od tej pory ich życie zupełnie się zmieniło.

Dzięki mocy piosenek i towarzystwu dwóch szczeniaczków, dziewczynki wspólnie stawią czoło przeciwnościom i przekonają się, że tak naprawdę największym skarbem na świecie jest ich przyjaźń.

StreszczenieEdytuj

Kiedy Barbie i Teresa grały na gitarach pokoju wechodzi siostra Barbie Stacie, która pokłóciła się ze swoją przyjaciółką Courtney. Wtedy Barbie postanowiła opowiedzieć jej historię o przyjaciółkach Lianie i Alexie.

Liana i Alexa mieszkały w małym domku, w krainie dobrej i złej magii. Pewnego dnia Liana znalazła w rzece dwa kamienie. Zrobiła z kamieni dwa naszyjniki jeden dla siebie a drugi dla Alexy. Kiedy wyszły na przechadzkę do lasu, spotkały biedną kobietę, która wyglądała na głodną. Liana dała jej kanapkę, a kobieta pozwoliła jej wybrać coś ze swojego wora, Liana wzięła stare lusterko. W domu wyczyściła je, a kiedy wyszły do ogrodu i zaśpiewały piosenkę, w lusterku pojawiła się dziewczyna o imieniu Melody. Nagle przyleciał zły jaszczur – Slyder, który chciał wziąć Melody, ale nie udało mu się to, lecz spalił dom Liany i Alexy. Wtedy Melody opowiedziała im o tajemnicy Diamentowego Pałacu: To mój dom, w którym mieszkałam z trzema muzami Dori, Fedrą i Lidią – opowiadała. Pewnego dnia Lidia chciała być jedną jedyną muzą. Wtedy zmieniła swój flet w instrument mrocznych zaklęć. Dori i Fedra ukryły swoje instrumenty, a klucz do Diamentowego Pałacu powierzyły Melody. Kiedy próbowały porozmawiać z Lidią, ona zamieniła je w posągi. Melody ukryła się w lusterku i nie mogła się stamtąd wydostać. Liana i Alexa chcąc uratować swój świat przed Lidią, wyruszają na poszukiwania. Po drodze znajdują małe pieski (Sparkles i Lily) oraz poznają nowych przyjaciół.

Okazuje się, że kluczem do Diamentowego Pałacu była...

Wersja polska Edytuj

Udział wzięli:

  • Beata Wyrąbkiewicz
    • Liana,
    • Barbie
  • Joanna Węgrzynowska-Cybińska
    • Alexa,
    • Teresa
  • Magdalena Krylik −
    • Melody,
    • Stacie
  • Anna GajewskaLidia
  • Jakub Szydłowski – Jan
  • Adam Krylik – Jeremi
  • Jan Kulczycki – Slyder
  • Piotr Warszawski – Kamerdyner
  • Cezary Kwieciński –
    • Karczmarz,
    • Troll
  • Monika Wierzbicka –
    • Dori,
    • Pokojówka
  • Anna Wodzyńska – Fedra
  • Barbara Zielińska – Starsza kobieta

i inni

MuzykaEdytuj

Muzyka z filmu Barbie i Diamentowy Pałac została skomponowana, zaaranżowana, zorkiestrowana i wyprodukowana przez Arniego Rotha. Muzyka została wykonana przez Czeską Filharmoniczną Orkiestrę Kameralną pod batutą Arniego Rotha. Piosenka „Connected” jest anglojęzyczną wersją utworu „Tenerte y quererte” grupy RBD. Została wydana również płyta ze ścieżką dźwiękową.

Piosenki z filmu:

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki