FANDOM

Barbie i sekret wróżek
Barbie i sekret wróżek.jpg
Produkcja: Kylie Ellis
Reżyseria: William Lau
Scenariusz: Elise Allen
Muzyka: BC Smith
Premiera: 15 marca 2011
Długość: 72 min.
Poprzedni: Barbie w świecie mody
Następny: Barbie: Akademia Księżniczek
"Przebaczenie pozwala ci latać."
— Barbie

Barbie i sekret wróżek – osiemnasty film z serii Barbie. Miał swoją premierę 15 marca 2011 roku.

OpisEdytuj

Barbie powierza Ci sekret... Przygotuj się na Barbie i sekret wróżek, niesamowitą przygodę z Barbie, w której odkrywa ona świat pełen wróżek żyjących dookoła nas! Wszystko zaczyna się od porwania Kena przez grupę wróżek do ich owianego tajemnicą magicznego świata. Wtedy właśnie dwie przyjaciółki Barbie, stylistki, odkrywają przed nią swój sekret... One również są wróżkami. Barbie i jej konkurentka – Raquelle, wraz ze swoimi magicznymi koleżankami wyruszają w pełną emocji podróż, by sprowadzić Kena z powrotem. Aby im się to udało muszą trzymać się razem, a w trakcie wyprawy odkryją, że prawdziwa magia nie tkwi w świecie wróżek, tylko w potędze prawdziwej przyjaźni.

Wersja polska Edytuj

Udział wzięli:

i inni

MuzykaEdytuj

Muzyka z filmu Barbie i sekret wróżek została skomponowana, zaaranżowana i wyprodukowana przez BC Smitha. Jedyną piosenką, która pojawiła się w filmie jest „Can You Keep A Secret”, została wykonana przez amerykańską piosenkarkę Kristinę.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki