FANDOM

Barbie i trzy muszkieterki
Barbie i trzy muszkieterki.jpg
Produkcja: Pat Link
Shawn McCorkindale
Shelley Dvi-Vardhana
Reżyseria: William Lau
Scenariusz: Amy Wolferam
na podstawie powieści Alexandra Dumasa
Muzyka: Eric Colvin
Premiera: 15 września 2009
Długość: 81 min.
Poprzedni: Barbie przedstawia Calineczkę
Następny: Barbie i podwodna tajemnica
"Prawdziwa odwaga podąża za twoim marzeniem nawet wtedy, gdy wszyscy inni mówią, że to jest niemożliwe."
— Barbie

Barbie i trzy muszkieterki – piętnasty film z serii Barbie. Miał swoją premierę 15 września 2009 roku. Fabuła opiera się na powieści Alexandra Dumasa Trzej muszkieterowie.

StreszczenieEdytuj

Corinne chce zostać muszkieterką tak jak jej ojciec D'Artagnian. Ćwiczyła wiele lat i w końcu wyjechała do Paryża, aby ziścić swe marzenia. Jednak wszyscy wyśmiewali się z niej mówiąc, iż dziewczyna nie może zostać muszkieterem. Corinne zostaje zatrudniona do sprzątania zamku.Poznaje tam trzy dziewczyny – Vivecę, Araminę i Renée. One też chciały zostać muszkieterkami. Tymczasem ludzie z zamku, niby „przyjaciele księcia”, który ma zostać ukoronowany szykują spisek, aby książę nie został królem. Wszystko ma się odbyć na balu maskowym. Lecz Corinne i jej trzy przyjaciółki, które ciężko ćwiczyły pod okiem starszej pani (która też sprzątała w zamku lecz posiadała zdolności muszkieterskie i pomagała dziewczynom w ćwiczeniach) chcą uratować księcia.

Wersja polskaEdytuj

Udział wzięli:

i inni

MuzykaEdytuj

Muzyka z filmu Barbie i trzy muszkieterki została skomponowana, zaaranżowana i wyprodukowana przez Erica Colvina. Piosenką przewodnią filmu jest „Razem tak” śpiewana przez Keely Hawkes. Hawkes także wykonała inną piosenkę z filmu – „Unbelievable”. Piosenka „Wiem czego chcę” została zaśpiewana przez Leslie Mills.

Piosenki z filmu:

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki