FANDOM

Barbie przedstawia Calineczkę
Barbie przedstawia Calineczkę.jpg
Produkcja: Luke Carrol
Tiffany J. Shuttleworth
Reżyseria: Conrad Helten
Scenariusz: Elise Allen
na podstawie baśni Hansa Christiana Andersena
Muzyka: Eric Colvin
Premiera: 17 marca 2009
Długość: 75 min.
Poprzedni: Barbie w Wigilijnej Opowieści
Następny: Barbie i trzy muszkieterki
"Nawet najmniejsza osoba może zrobić dużą różnicę."
— Barbie

Barbie przedstawia Calineczkę – czternasty film z serii Barbie. Miał swoją premierę 17 marca 2009 roku. Fabuła opiera się na baśni Hansa Christiana Andersena zatytułowanej Calineczka.

OpisEdytuj

Barbie przedstawia historię Calineczki. To magiczna historia, której inspiracją była klasyczna baśń. Calineczka jest maleńkim elfem, który żyje zgodnie z otaczającą go przyrodą. Teraz elfy z niecierpliwością oczekują przyjścia na świat małych elfiątek, które wyłonią się z kwiatowych pąków za dwa dni. Nagle wielkie zwierzę z ogromnymi żółtymi zębami zaczyna się wgryzać w ich piękną łąkę. Calineczka i jej przyjaciółka Calineczka i jej przyjaciółka trafiają w bardzo dziwne miejsce. To elegancki dom w wielkim mieście. Zaciekawione elfy poznają nowe otoczenie. Odkrywają, że los małych elfiątek spoczywa w rękach rozpuszczonej dziewczyny o imieniu Makena. Czy elfom uda się uchronić zaczarowaną krainę i przyrodę całego świata? Czy małe stworzonka zdobędą się na wielki czyn?

Wersja polska Edytuj

Udział wzięli:

i inni

MuzykaEdytuj

Muzyka z filmu Barbie przedstawia Calineczkę została skomponowana, zaaranżowana i wyprodukowana przez Erica Colvina.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki