FANDOM

Blaine
Pełne imię: Blaine Gordon
Debiut: 2004 rok
Hobby i zainteresowania: Sporty ekstremalne, piłka nożna, snowboarding, skydiving
Urodziny: 3 maja
Ulubiony kolor: czarny
Ulubione jedzenie: kuchnia meksykańska

Blaine – postać z serii lalek Barbie. Po raz pierwszy został przedstawiony w 2004 roku. Jest Australijczykiem i pochodzi z Sidney. Blaine jest bratem Summer i dzięki niej poznał Barbie.

HistoriaEdytuj

W ramach szeroko zakrojonej promocji reklamowej zorganizowanej dzień przed świętem Walentynek w 2004 roku firma Mattel wydała komunikat prasowy stwierdzający, że najsłynniejsza para świata lalka Barbie i Ken nie są już razem.

Wkrótce potem podczas Toy Fair 2004 wprowadzono kolejną męską lalkę jako część linii lalek Barbie 'Cali Girl' o tematyce plażowej. Był nim Blaine, jeżdżący na deskorolce Australijczyk, który został nowym chłopakiem Barbie. Lalki „Cali Guy Blaine” pojawiły się na półkach sklepowych pod koniec czerwca 2004 roku.

Lalki Blaine'a były początkowo bardzo popularne, a on nawet wygrał online ankietę na stronie Barbie.com. Przez prawie dwa lata Blaine był jedynym mężczyzną w życiu Barbie. W połowie 2006 roku Ken wrócił do życia Barbie, z bardzo nowym i unowocześnionym wizerunkiem. Od tego czasu nie ukazały się nowe lalki Blaine'a.

ŹródłoEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki