FANDOM

Dahlia
Dahlia fairytopia
Występ(y): Barbie: Wróżkolandia
Głosu użyczył(a): Joanna Węgrzynowska
Pochodzenie: Czarowny Las
Rasa: Driada
Płeć: Kobieta
Kolor włosów: Różowy
Kolor oczu: Zielony
Zajecie: Asystentka Laverny

Dahlia - postać pojawiająca się w filmie Barbie: Wróżkolandia. Głosu użyczyła jej Joanna Węgrzynowska.

HistoriaEdytuj

Dahlia jest driadą. Kiedyś była wierną asystentką Laverny. Pojawia się po raz pierwszy, kiedy Elina udaje się do niej po tym, jak Azura zostaje schwytana przez Grzybiaków. Jako, że Elina nosi naszyjnik Azury, Dahlia pojawia się, bo myśli, że to Azura, jako, że jej naszynik ją wezwał. Pojawia się tylko, żeby dowiedzieć się, że jest to bezskrzydła wróżka, Elina. Elina wyjaśnia co się stało i jak Laverna otruła Wróżkolandię i odebrała wróżkom zdolność latania. Dahlia odmawia, mówiąc, że pracowała dla Laverny, dlatego Strażnicy Wróżkolandii nie ufają jej już, bo myślą, że jest szpiegiem. Sahlia była niemiła w stosunku do Eliny, za co bezskrzydła przeprasza ją i odchodzi.

Osobowość i wyglądEdytuj

Dahlia dzieli podobną osobowość z Nori. Jest czasami trochę nieuprzejma, ale również bardzo pomocna. Dahlia ma jasną skórę, zieone oczy i różowe włosy, w których ma wpiętą fuksję. Jej sukienka jest w kolorze piany morskiej, nosi zielono-różowe rajstopy i różowe buty. Wokół jej ramion są różowe bandaże.

CiekawostkiEdytuj

  • Dahlia ma takie same imię, jak rodzaj kwiatu
  • Dahlia jest driadą. Według mitologii greckiej, driady są specjalnymi nimfami, żyjącymi w dębach. Jednakże, określenie to zaczęło być stosowane do wszystkich nimf drzewnych.
  • Nawiązując do mitologii, Dahlia żyje w drzewie. Wyszła z niego, kiedy naszyjnik Azury ją wezwał.
  • Dahlia ma uczulenie na kwiaty, podobnie jak Keira z filmu Barbie: Księżniczka i piosenkarka.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki