FANDOM

Delancy Devin
LadyRoyalDelancy
Występ(y): Barbie: Akademia Księżniczek
Głosu użyczył(a): Aleksandra Domańska
Pochodzenie: Gardania
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Zajęcie: Ucząca się księżniczka/Uczennica (dawniej)
Koronowana Dama Dworu
Kolor włosów: Truskawkowy blond
Kolor oczu: Brązowy
Rodzina: Dame Devin (matka)
Król Reginald (wuj)
Królowa Isabella (ciotka)
Księżniczka Sophia (kuzynka)

Delancy Devin, Dama Dworu Delancy z Gardanii – była antagonistka filmu Barbie: Akademia Księżniczek. Jest uczennicą Akademii Księżniczek, a od koniec filmu zostaje Damą Dworu Księżniczki Sophii. Głosu użyczyła jej Aleksandra Domańska.

Historia

Delancy jest przedstawiana w filmie jako popularna i urokliwa diva. Jest bardzo podobna do swojej matki, za wyjątkiem koloru oczu. Na początku była nieuprzejma w stosunku do Sophii, ze względu na to, że była dziewczyną z loterii. Delancy wykorzystywała Wickelli do ośmieszania Sophię.

Jednakże, podczas wycieczki do pałacu, Delancy podsłuchuje jak Isla i Hadley rozmawiają o tym, jak Blair jest podobna do Królowej Isabelli. Kiedy odchodzą, Delancy podchodzi do portretu swojej ciotki i wuja i wtedy odkrywa prawdę. Czuje się źle, że znęcała się nad Blair kiedy spotkały się po raz pierwszy i uświadamia sobie, że to jej kuzynka, Sophia.

Delancy wyraża współczucie dla Blair, kiedy dowiaduje się o jej adoptowanej rodzinie, ale nie chce jej pomóc z obawy, że jej matka może zrobić jej coś złego. Delancy zainspirowała się mundurkiem Blair, którego wkrótce sama unowocześniła, tak, jak zrobiła to jej kuzynka.

W końcu Delancy staje przeciwko matce i koronuje Blair, która okazuje się być zaginioną księżniczką. Dame Devin, wściekła na córkę, wyjawia prawdę o tym, że zabiła Królową Isabellę po to, aby w przyszłości Delancy mogła rządzić. Po tym słowach, dziewczyna czuje się zdradzona. Ogląda jak straże aresztują jej matkę i wyprowadzają z pałacu,

Ta sytuacja była trudna dla Delancy, ale nie miała innego wyjścia. Uświadomiła sobie ile zła wyrządziła jej matka, Sophia wybacza Delancy wszystkie złośliwości i wybiera ją jako Damę Dworu, Delancy jest zaskoczona i pyta dlaczego wybrała ją, skoro była dla niej okrutna.

Sophia wyjaśnia jej, że nie miała by na sobie korony bez jej pomocy. Delancy akceptuje prośbę Blair i zostaje jej Damą Dworu,

Osobowość

Na początku Delancy jest złośliwa i nieuprzejma, ale później ukazuje swoją lepszą stronę. Kiedy dowiaduje się, że Blair jest jej kuzynką, Księżniczką Sophią, staje się dla niej milcza, jednak odwraca się od niej dwa razy, z obawy przez matką.

Wkrótce Delancy przeciwstawia się matce aby uratować rodzinę Sophii i pomagając jej zająć odpowiednie miejsce na tronie. Delancy uwielbia być popularna w szkole, jest również bardzo pewna siebie.

Wygląd fizyczny

  • Szkolny mundurek
  • Fioletowy mundurek
  • Suknia na koronacji

Delancy świetnie przypomina matkę. Obie mają truskawkowe blond włosy, za wyjątkiem koloru oczu; Delancy ma brązowe, a Dame zielone. Obie mają jasny odcień skóry.

Szkolny mundurek

Delancy ma białą bluzkę z bufiastymi krótkimi rękawami, różowy, kratkowany krawat oraz różowo-niebieską spódnicę, Ma różowe buty z białymi skarpetkami do kolan. Włosy nosi upięte w kok.

Fioletowy mundurek

Ma fioletową sukienkę w kratkę z fioletowym żakietem, fioletowy naszyjnik i fioletowe buty z białymi skarpetkami do kostek. Podczas zmiany mundurka zainspirowała się Blair i jej przyjaciółkami.

Fioletowa suknia

Podczas koronacji i zakończenia roku, Delancy ma fioletową suknię z fioletowymi lakierkami oraz złotą koronę, kiedy zostaje koronowana na Damę Dworu Sophii.

Cytaty

  • "Dopiero tu przyjechałaś? Niech zgadnę. Blair Willows, dziewczyna z loterii?"
  • "Takie prostaczki jak Ty, nie powinny mieć wstępu do Akademii. Mam rację, Portia?"
  • "Co jest z Tobą nie tak?"
  • "Wickellia!"
  • "Ale Blair, czemu ja? Okropnie Cię traktowałam"
  • "To dla mnie zaszczyt, Wasza Wysokość"
  • "Wasza Wysokość? Przybyły bardzo ważne dla Ciebie osoby"

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki