FANDOM

Gloss Angeles
Vlcsnap-2011-07-26-22h29m49s243
Występ(y): Barbie i Sekret Wróżek
Typ: Miasto
Władca: Księżniczka Graciella
Mieszkańcy: Wróżki
Odwiedzający: Barbie Roberts
Raquelle
Stan ostateczny: Istniejący
Gloss Angeles - to lokacja pojawiająca się w filmie Barbie i Sekret Wróżek. To miasto wróżek, obecnie rządzone przez Księżniczkę Graciellę i jej męża Księcia Zane'a.

Tajne przejścia Edytuj

Aby dostać się do Gloss Angeles, wróżka musi utworzyć portal, albo użyć tajnych przejść. Barbie, Raquelle, Carrie i Taylor używają przejścia, aby udać się do Paryża i użyć portalu Lilliany Roxelle, aby udać się do Gloss Angeles, ponieważ jest to jedyny portal, którego księżniczka nie zablokowała.

Geografia Edytuj

Gloss Angeles to miasto składające się z latających wysepek. Nie ma dna. Aby szybko podróżować na wyspy, wróżki mogą użyć tub powietrznych, szybkich wirów, do któych mogą wlecieć od środka. Kiedy wróżki wlatują do budynków, drzwi są bramami, które się otwierają jak widzimy w Skrzydło i Powidło.

Przedmioty Edytuj

Większość rzeczy w Gloss Angeles ma skrzydła, tak jak okulary przzeciwsłoneczne, deski surfingowe, filiżanki i torebki. Ludzie, któzy udają się do Gloss Angeles, mogą kupić przypinane skrzydła.

Populacja Edytuj

W Gloss Angeles znajdują się głównie wróżki, ale także ludzie, na przykład Reena i niektóre zwierzęta. Niektóe zwierzęta to pegakucyki, psy i koty, wszystkie ze skrzydłami.

Prawo Edytuj

Carrie i Taylor zostały wygnane z Gloss Angeles przez księżniczkę, przez nieporozumienie. Gdyby zostały tam zauważone, prawdopodobnie zostałyby aresztowane przez strażników. Jest także prawo wróżek dla ludzi. Jeśli człowiek poślubi wróżkę, musi pozostać w Gloss Angeles, na zawsze.

Moda Edytuj

Wróżki w Gloss Angeles są bardzo modne, a niektóe są nawet wróżkami mody, tak jak Carrie lub Taylor. Kiedy Barbie i jej przyjaciółki przybywają do Gloss Angeles, jest tam wiele wróżek z pudełkami po zakupach. Zamiast billboardów, reklamy są hologramami w powietrzu.

Jest tam sklep dla ludzi przybywających do świata wróżek, Skrzydło i Powidło, aby kupić dopinane skrzydła. To właśnie tam Barbie i Raquelle kupują skrzydła, dzięki czemu mogą latać wokół Gloss Angeles, jeśli są same i mają kłopoty, muszą się ratować.

Ciekawostki Edytuj

  • Gloss Angeles to gra słów Los Angeles.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki