FANDOM

Jasnota
Lumina (Jasnota)
Występ(y): Barbie i Magia Tęczy
Głosu użyczył(a): Anna Sztejner
Płeć: Kobieta
Rasa: Wróżka
Specjalność: Księżycowa Wróżka
Kolor włosów: Niebieski
Kolor oczu: Niebieski
Zajęcie: Uczennica

Jasnota (ang. Lumina) – księżycowa wróżka pojawiająca się w filmie Barbie i Magia Tęczy. Przybywa do Kryształowego Pałacu, aby nauczyć się jak wykonać pierwszą wiosenną tęczę. Głosu użyczyła jej Anna Sztejner. Jest uczennicą Fioletowego Strażnika.

Historia Edytuj

Jasnota pojawia się po raz pierwszy, kiedy Bibi wlatuje do jej pokoju. Próbuje tam powiedzieć Migotce, pixie, o jej fortunie. Migotka odwraca się do Eliny, która mówi "Cześć", a potem "Jestem Elina, a to jest Bibi". Migotka składa ręce i odwraca się dumnie mówiąc, że nie ma ochoty na towarzystwo nieproszonych gości.

Jasnota nagle skacze i mówi Migotce, że zobaczyła coś, co ma związek z Eliną. Odwraca się do Eliny i mówi: "Ty!". Elina wygląda na zaskoczoną, Jasnota idzie w jej stronę mówiąc, że popełniła straszliwy błąd, i że widzi strach, tragedię i zagładę, któe do niej idą. Następnie wyskakuje i przedstawia się jej. Jasnota mówi, że widzi przyszłość Elinie po tym, jak pyta ją o czym do niej mówiła.

Migotka wpada we wściekłość i mówi Elinie, że to ona powinna przeprosić, że wtargnęła bez zaproszenia, i że przyszła tu, aby poznać swoją przyszłość, a nie jej, po czym wyrzuca ją z pokoju Jasnoty.

Moce Edytuj

Jasnota jest księżycową wróżką, więc może zobaczyć przyszłość. Jest również dobra w Luminescencji, stąd jej imię Lumina (angielska wersja "Jasnoty"). Wydaje się być całkiem dobra w Tanocie, kombinacji lotu i tańca.

Wygląd fizyczny Edytuj

Jasnota ma niebieskie włosy. Górna część włosów jest związana małym kucykiem, a dolna część jest spleciona i ściągnięta z prawej strony. Ma niebieskie oczy i białą skórę. Skrzydła Jasnoty mają kształt półksiężyców i mają na nich małe gwiazdki. Nosi dwa naszyjniki. Większy ma kształt półksiężyca, a mniejszy gwiazdy. Nosi sukienkę bez ramion, ze wzorem takim samym jak jej buty i ramiona. Sukienka ma obwód wokół talii z gwiazdką. Sukienka sięga jej do kolan i ma jasnoniebieską warstwę na wierzchu.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki