Wikia

Barbie Wiki

Kennedy

Dyskusja0
317stron na
tej wiki
Kennedy
Występ(y): 2008 rok
Głosu użyczył(a): ...
Pochodzenie: Hollywood, Kalifornia
Znak zodiaku: Wodnik
Motto: Jestem gwiazdą w treningu.
Chłopak: River

Kennedy – jedna z głównych bohaterek serii My Scene. Jej imię pochodzi od John F. Kennedy International Airport w Nowym Jorku. Kennedy zastąpiła Barbie w 2008 roku, więc wygląda identycznie jak Barbie, ma jej psa i chłopaka Rivera.

BiografiaEdytuj

Kennedy (My Scene).jpg

Znakiem zodiaku Kennedy jest Wodnik, co oznacza, że urodziła się w terminie między 21 stycznia, a 19 lutego. Kennedy jest kuzynką Barbie. Przyjaciele Barbie byli zasmuceni, kiedy usłyszeli, że Barbie przeprowadza się do Kalifornii. Zorganizowali dla niej imprezę pożegnalną. Na imprezie zobaczyli tańczącą Barbie, która przypadkowo wpadła na kogoś, ale okazuje się, że to Kennedy, nie Barbie. Kennedy została pomylona z Barbie, ponieważ obie wyglądają identycznie. Kennedy natychmiast zaprzyjaźniła się z każdym, a że znała gwiazdę rocka wraz ze swoimi nowymi przyjaciółmi poszła na jego koncert, który niestety Barbie musiała przegapić. Wiedziała jednak, że jej przyjaciele opowiedzą jej o nim, ponieważ nigdy nie przestaną się z nią przyjaźnić.

Po tym kuzynka Kennedy, Barbie, przeniosła się do Kalifornii, Kennedy przyjechała do Nowego Jorku, a obecnie mieszka w Gramercy Park z rodzicami. Ma psa rasy Yorkshire Terrier, który nazywa się Yorkie. Kennedy zabiera Yorkie'ego na spacery po parku. Jeździ też kabrioletem. Kennedy przyjaźni się z Westley, Chelsea, Nia i Delancey, a jej chłopakiem jest River. River powiedział Kennedy, że był pod wrażeniem jej zdolności aktorskich i myśli, że pewnego dnia zostanie profesjonalną aktorką, z czym Kennedy się zgodziła.

WyglądEdytuj

Kennedy jest szczupłą nastolatką o jasnej, lekko opalonej karnacji. Ma długie blond włosy i niebieskie oczy. Kennedy lubi podejmować ryzyko w swoim stylu ubierania, który opisuje jako „dziewczęcy przepych” i „odważny, piękny i całkowicie skandaliczny”. Uwielbia robić zakupy w butikach, które są blisko jej miejsca zamieszkania. Wygląda tak, że mogłaby być bliźniaczką Barbie, ponieważ są one identyczne w wyglądzie.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki