FANDOM

Król Reginald
GardaniaRoyalFamily
Występ(y): Barbie: Akademia Księżniczek
Pochodzenie: Gardania
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Zajęcie: Król Gardanii (dawniej)
Rodzina: Królowa Isabella (żona)
Księżniczka Sophia (córka)
Dame Devin (siostra)
Delancy Devin (siostrzenica)

Król Reginald z Gardanii - zmarła postać z flmu Barbie: Akademia Księżniczek. Miał żonę Królową Isabellę z którą miał córkę Sophię i psa imieniem Książę.

Wygląd fizycznyEdytuj

Reginald miał jasny odcień skóry, brązowe włosy i niebieskie oczy. Możemy go zobaczyć tylko na portrecie w Pałacu Królewskim. Nosił różową szarfę nad marynarką i złote dodatki na górze topu.

HistoriaEdytuj

Reginald poślubił kobietę, Isabellę, która została ukoronowana na Księżniczkę Gardanii. Isabella miała wybrać swoją Damę Dworu, zaufaną osobę, ale nie wybrała ona siostry Reginalda, Dame Devin. Od tamtej pory Dame żywiła urazę do Isabelli. Chciała się pozbyć rodziny królewskiej, aby w przyszłości jej córka, Delancy mogła rządzić Gardanią.

Dame Devin ostatecznie wyeliminowała Isabellę i Reginalda powodując wypadek samochodowy. Sophia również miała zginąć, ale przeżyła i została zostawiona na progu drzwi. Sophia została nazwana Blair i nie wiedziała prawdy o swoich prawdziwych rodzicach do dnia swoich 18 urodzin. To wtedy zaczęła uczęszczać do Akademii Księżniczek, gdzie podczas spaceru po Pałacu Królewskim ujrzała portret rodziny królewskiej: Isabelli, Reginalda, jej jako dziecko i psa imieniem Książę.

Sophia i jej przyjaciółki zdały sobie sprawę, że Blair to tak naprawdę Księżniczka Sophia. To dlatego, że data wypadku, 26 kwietnia, był dniem, kiedy przybrana matka Sophia znalazła ją na progu swoich drzwi. To sprawiło, że dziewczyny musiały jak najszybciej powstrzymać koronację Delancy, nim będzie za późno. Wkrótce i tak się stało, a Sophia została nową władczynią Gardanii.