FANDOM

Królowa Ariana
Queen Ariana
Występ(y): Barbie jako Księżniczka Wyspy
Głosu użyczył(a): Anna Apostolakis
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Kolor włosów: Czerwony
Kolor oczu: Niebieski
Zajęcie: Królowa
Rodzina: Księżniczka Luciana (córka)

Tata Luciany (zmarły mąż)

Królowa Ariana - postać pojawiająca się w filmie Barbie jako Księżniczka Wyspy. Jej celem było zmuszenie swojej córki Księżniczki Luciany do poślubienia Księcia Antonia, aby pewnego dnia rządzić królestwem.

Historia Edytuj

Kiedy Ariana była młoda, jej rodzina została wygnana z Apollonii za próbę zabicia królowa i królowej i zesłana na farmę trzody chlewnej.

Osobowość Edytuj

Ariana jest bardzo władcza. Wielokrotnie osądza Ro. Ona nie wydaje się mieć dobrych relacji z Lucianą, ponieważ zawsze manipuluje ją, aby robiła to, co jej się podoba, a Arianie wydaje się to sprawiać przyjemność. Jest bardzo dominująca i zawsze tam, gdzie się uda, znajdzie jakiś zysk.

Wygląd fizyczny Edytuj

Ariana jest rudowłosa. Ma włosy spięte w wysokiego i dużego koka. Nosi czerwoną suknię z kokardą z tyłu. Suknia ma trochę białego koloru. To jedyny strój, w jakim była widziana. Oczy Ariany są niebieskie; nosi różowy cień do powiek. Ariana jest także otyła.

Związki Edytuj

Ariana nie kochała Taty Luciany, kiedy za niego wyszła. Była mężatką przez bardzo krótki okres. Ona i ojciec Luciany pobrali się w niedzielę, a on umarł w środę. Była więc wdową dawno przed tym, jak urodziła się Luciana.

Ariana kocha Lucianę, ale zmusza ją do robienia czegoś, na co dziewczyna nie ma ochoty. Obie kobiety są zupełnie inne. Luciana jest bardzo miła dla Ro, podczas gdy Luciana krytykuje ją na każdym kroku. Ariana wydaje się cieszyć, kiedy rządzi Lucianą.

Ariana nie lubi, kiedy Luciana czyta książki, zwłaszcza romanse. Uważa, że wszystkie książki, które czyta, zawracają jej niepotrzebnie głowę. Ariana nie chce, aby Luciana poślubiła kogoś, kogo kocha. Uważa, że Luciana będzie zadowolona poślubiając kogoś, kogo nie kocha.

Kiedy czyny Ariany zostały wyjawione, Luciana odwróciła się od niej. Luciana wiedziała, że Ariana otruła jedzenie i ciasto weselne zmierzchowym zielem, ponieważ Ariana powiedziała jej, aby Luciana niczego nie jadła.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest bardzo podobna do Dame Devin, ponieważ oboje planują obalić władców i zająć miejsce na tronie za to, co w przeszłości zrobiła im rodzina królewska. Dame Devin zabiła Królową Isabellę, ponieważ ta nie wybrała ją na jej Damę Dworu, a Ariana próbowała zabić Króla Petera za to, co zrobił jej rodzinie. Tak samo obie mają córki. Ariana, Lucianę, a Dame, Delancy.
  • Jest podobna do Caligo. Oboje wykorzystują swoje dzieci w ten sam sposób.
  • Postać wygląda podobnie do tych, które można zobaczyć w filmach: Barbie i Diamentowy Pałac oraz Barbie w świecie mody. Pierwsza z nich, to kelnerka w karczmie, zwana Berthą, a w drugim filmie gra aktorkę, która występuje w "Księżniczce na Ziarnku Grochu" z Barbie.
  • Na końcu filmu Barbie: Księżniczka i piosenkarka, Crider nosi tę samą fryzurę, co ona, ale blond, z niebieskimi wstążkami.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki