FANDOM

Eryka
Eryka
Występ(y): Barbie jako księżniczka i żebraczka
Głosu użyczył(a): Beata Wyrąbkiewicz
Grany/a przez: Barbie
Rasa: człowiek
Wiek: 16 lat

Eryka – jedna z głównych postaci w filmie Barbie jako księżniczka i żebraczka. Przyszła na świat w tym samym momencie, co księżniczka Anna Luiza. Pracowała jako szwaczka u madame Karp, aby spłacić ogromny dług zaciągnięty przez jej rodziców, którzy musieli wykarmić córkę. Jej oryginalny głos podkłada Kelly Sheridan, a polski Beata Wyrąbkiewicz. Ma 16 lat.

WyglądEdytuj

Eryka była bardzo ładną dziewczyną o intensywnie niebieskich oczach i długich ciemnych włosach. Wyglądała identycznie jak Anna Luiza, z tą tylko różnicą, że księżniczka miała jasne włosy.

CharakterEdytuj

Eryka była bardzo pracowitą, miłą dziewczyną. Umiała poświęcać się dla innych. Dowiodła tego, gdy np. przebrała się za Annę Luizę, aby Julian mógł ją spokojnie odnaleźć. Dziewczyna miała mnóstwo wątpliwości, początkowo nie chciała się zgodzić, lecz w końcu przystała na pomysł.

TalentyEdytuj

Eryka miała wiele talentów. Przede wszystkim mogła poszczycić się pięknym śpiewem. To był także jej sposób na zarobienie własnych pieniędzy. Eryka okazała się utalentowaną szwaczką (szwalnia madame Karp była znana z pięknych sukni - dlatego kobieta nie zatrudniłaby dziewczyny, która nie ma talentu do szycia). Wspomniała o tym także Anna Luiza, której ulubiona suknia była dziełem Eryki.

RelacjeEdytuj

Anna LuizaEdytuj

Eryka urodziła się w tym samym czasie, co ona. Spotkały się dopiero po latach, gdy miały 16 lat. Od razu się polubiły, choć były zaskoczone faktem, iż są niemal identyczne (różnił je tylko kolor włosów i królewskie znamię, które Anna Luiza miała na ramieniu). Zostały najlepszymi przyjaciółkami.

RodziceEdytuj

Niewiele wiadomo o rodzicach dziewczyny. Eryka spłaca ich dług, zaciągnięty po to, aby wyżywić małą Erykę. Mama nauczyła ją piosenki, którą usłyszała Anna Luiza przed ich pierwszym spotkaniem. O ojcu nie wiemy nic.

Król DominikEdytuj

To mąż Eryki. Darzą się wielką miłością. Dominik nie zwracał uwagi na jej pochodzenie. Połączyła ich muzyka - Eryka kochała śpiewać, zaś Dominik grał na trzech instrumentach – m.in. na fortepianie. Zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia.

Madame KarpEdytuj

Była pracodawczynią dziewczyny. Ciągle wypominała Eryce to, że jej rodzice mają u niej ogromny dług. Dziewczyna za nią nie przepadała. Madame złośliwie dogryzała jej, że rodzice nie musieli jej wykarmić. Napomknęła też ze złośliwą satysfakcją, że dług jest tak duży, iż Erykę czeka jeszcze 37 lat pracy u niej. Nic dziwnego, że dziewczyna jej nie lubiła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki