FANDOM

To hasło dotyczy Królowej Genevieve, zobacz inne strony z tym tytułem.

Królowa Genevieve
Queen Genevieve
Występ(y): Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Głosu użyczył(a): Hanna Chojnacka-Gościniak
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Zajęcie: Królowa
Rodzina: Księżniczka Anna Luiza (córka)
Książę Julian (zięć)
Król (mąż)

Królowa Genevieve – postać pojawiająca się w filmie Barbie jako Księżniczka i Żebraczka. Jest wdową, matką Anny Luizy i królową królestwa na szczycie góry. Głosu użyczyła jej Hanna Chojnacka-Gościniak.

Historia Edytuj

Królowa Genevieve jest owdowiałą matką Księżniczki Anny Luizy i królową nienazwanego królestwa.Nie miała dość pieniędzy, aby opiekować się poddanymi, dopóki Anna Luiza nie odkryła wielu geod w kopalni.

Kiedy doradca Genevieve, Preminger, porwał Annę Luiz, aby zatrzymać ślub jej i Dominika, Eryka przebrała się za Annę Luizę i zakochała w Dominiku. Okazało się, że jest oszustką, a nadzieja Genevieve została utracona.

Musi poślubić Premingera, aby ocalić królestwo. Anna Luiza przybyła na wesele po tym, jak omal nie została zabita przez Premingera. Został aresztowany, a Anna Luiza poślubiła Juliana, a Eryka, Dominika. Po znalezieniu geod w kopalni, królestwo zostało ocalone.

Osobowość Edytuj

Genevieve jest dobroduszną królową, która głęboko troszczy się o swoje królestwo. Czasami jest zaniepokojona i zrozpaczona, ale tylko dlatego, że musi pomóc swoim ludziom. Troszczy się o samopoczucie Anny Luizy, ale czasami nie ma kontroli w byciu lepszą matką, jaką mogłaby być. Ale kiedy Księżniczka Anna Luiza znika, jest zmartwiona i zrozpaczona. Jest gotowa zrobić wszystko dla królestwa i poddanych, nawet poślubić Premingera.

Wygląd fizyczny Edytuj

Genevieve ma jasną skórę, blond włosy upięte w kok i ciemnoniebieskie oczy. Jej suknia jest fioletowa i ma purpurową pelerynę. Nosi także złotą koronę i okulary.

Relacje Edytuj

Preminger Edytuj

Początkowo Genevieve ufała Premingerowi i nawet go lubiła, kiedy powiedziała: "Och, Preminger. Co ja bym bez Ciebie zrobiła?". Ale kiedy Preminger prosi Genevieve o rękę, aby zostać królem, Genevieve jest wściekła. Wiedziała, że Preminger był samolubny. Królowa niechętnie zgadza się poślubić Premingera, aby ocalić królestwo. Ale gdyby mogła, nie robiłaby tego. Ponieważ Genevieve nie lubiła już Premingera, nie chciała nawet, aby trzymał ją za rękę na weselu. Kiedy Genevieve została zapytana, czy weźmie Premingera za męża, zawahała się, ponieważ ostatnią rzeczą, jaką Genevieve chciała zrobić, było poślubienie go. Ale w końcu odpowiedziała "tak". Kiedy ślub został przerwany, a plan Premingera ujawniony, królowa nakazała strażnikom aresztować go. Po zakończeniu ślubu, królowa poczuła ulgę, że nie wyszła za Premingera.

Księżniczka Anna Luiza Edytuj

Królowa Genevieve kocha księżniczkę z całego serca. Anna Luiza jest dla nieh najważniejsza. Genevieve bardzo dba o swoją córkę i chce, żeby zawsze była szczęśliwa. Nawet gdy Genevieve usłyszała, że Anna Luiza uciekła, nie była zła, martwiła się, że może jej się coś stać. Kiedy wróciła (Eryka) księżniczka Anna Luiza, królowa poczuła ulgę i była bardzo szczęśliwa. Ale kiedy powiedziano jej że (prawdziwa) Anna Luiza nie żyje, była załamana. Kiedy Anna Luiza wróciła i przekonała królową, że jest prawdziwa, Genevieve była więcej niż szczęśliwa.

Ciekawostki Edytuj

  • W rzeczywistości, Genevieve jest królową-małżonką - żoną króla. Oznacza to, że w rzeczywistości zostanie Królową Matką, a jej córka, Anna Luiza, będzie królową. Jednak w świecie Barbie, prawdziwe tytuły i style królewskie, nie są takie jak w prawdziwym życiu. W prawdziwym życiu, królowe i królowie są określani jako "Wasza Królewska Mość", ale często w filmach Barbie jako "Wasza Wysokość".
  • Dzieli imię z Księżniczką Genevieve z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek oraz Genevieve z filmu Barbie: Rockowa księżniczka.

Cytaty Edytuj

  • "Kochanie, przykro mi ogromnie, ale to jedyne wyjście. Musisz poślubić Króla Dominika. Jesteśmy to winne naszym poddanym."
  • "Och! Spójrz tylko! Kolejny prezent zaręczynowy!"
  • "Och, dziękuję Ambasadorze! Księżniczka Anna Luiza będzie zachwycona!"
  • (Wyznaczono już datę ślubu?) "Czy mógłby się odbyć za tydzień?"
  • "Musimy ją znaleźć. Nim coś się stanie!"
  • "Och, Preminger. CO ja bym bez Ciebie zrobiła."
  • "Jestem pewna, że ją znajdziemy."
  • "Julianie, zaczekaj! Musisz nam opowiedzieć, jak znalazłeś Annę Luizę!"
  • "Preminger, co Ty wyprawiasz?"
  • "Chcesz powiedzieć, że nie znam swojej własnej córki?"
  • (Uśmiechnij się kochanie. Zaraz będziesz moją drogą małżonką) "Wyłącznie ze względu na moich poddanych. Twoja fortuna pomoże im przetrwać."
  • (A czy Ty, królowo, chcesz pojąć tego człowieka za męża?) "Ja... ja... yy... ja... tak, chcę."
  • "Och, Preminger zdołał wywieźć mnie w pole. Przepraszam, córeczko kochana. Kiedy pomyślę, co się mogło stać."
  • "Pragnę, żebyś była szczęśliwa. Ale musimy myśleć przede wszystkim o naszych poddanych."
Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Barbie jako księżniczka i żebraczka

Motto: „Marzenia są po to, by je spełniać.”
Film: Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Postacie: BertieHervéKrólKról DominikMadame CarpMidasNickNackPremingerKsiążę JulianKsiężniczka Anna LuizaKrólowa ErykaKrólowa GenevieveSerafinaWolfie
Lokalizacje: DalcyniaSzwalnia Madame CarpKrólestwo Królowej GenevievePałac Królowej GenevieveKrólewskie Kopalnie
Piosenki:Wolną być” • „Czemu nie?” • „Za głosem serca idź” • „Ja to ty” • „Być księżniczką” • „Słodkie "miau"” • „Że kochasz tylko mnie” • „Być księżniczką (repryza)” • „Czemu nie? (repryza)” • „Za głosem serca idź” • „I'm On My Way