FANDOM

Królowa Isabella
PrincessIsabella18.png
Występ(y): Barbie: Akademia Księżniczek
Pochodzenie: Gardania
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Zajęcie: Księżniczka Gardanii (dawniej)
Królowa Gardanii (dawniej)
Rodzina: Król Reginald (mąż)
Księżniczka Sophia (córka)
Ojciec Delancy (brat)
Dame Devin (bratowa)
Delancy Devin (bratanica)

Królowa Isabella z Gardanii - zmarła postać pojawiająca się w filmie Barbie: Akademia Księżniczek. Jest biologiczną matką Księżniczki Sophii i żoną zmarłego Króla Reginalda. Razem z mężem zginęli w wypadku samochodowym, kiedy Sophia bardzo malutka. Jako postać nigdy się nie pojawiła. Możemy ją ujrzeć tylko na portretach w Pałacu.

Sophia z wyglądu idealnie przypomina matkę, jak widać na portretach. To właśnie dzięki nim przyjaciółki Blair zdały sobie sprawę, że jest ona Księżniczką Sophią, córką Królowej Isabelli i Króla Reginalda.

HistoriaEdytuj

Po ukończeniu Akademii Księżniczek i zdaniu semestru, Isabella została ukoronowana jako Księżniczka Gardanii, a magiczna korona Gardanii zalśniła na jej głowie, jako znak, że jest ona należytą władczynią. Jej bratowa, Dame Devin, która była zwyciężczynią loterii, chciała zostać Damą Dworu Isabelli, jednak ta jej nie wybrało. Doprowadziło to do urazy, jaką od tamtej pory Dame trzymała do Isabelli.

W pewnym momencie, Isabella poślubiła Króla Reginalda. Mieli oni córkę, którą nazwali Sophia. Posiadali także lojalnego, ale wstydliwego psa - Książę. Kiedy Sophia była bardzo malutka, Król i Królowa zginęli w wypadku samochodowym. Katastrofa była wynikiem świetnie wykonanego planu Dame Devin, która chciała wyeliminować Isabellę, aby w przyszłości jej córka Delancy jako następca w kolejce do tronu, mogła zająć jej miejsce jako przyszła Królowa Gardanii. Od tamtej pory Dame i Delancy mieszkały w pałacu.

Sophia przeżyła wypadek i została podrzucona pod drzwi czyjegoś domu. Została przyjęta i otrzymała nowe imię - Blair. Blair nigdy nie dowiedziała się o Isabelli i Reginaldzie, do dnia swoich 18 urodzin, kiedy zostaje wylosowana w loterii. Podczas zwiedzania pałacu, przyjaciółki Blair Hadley i Isla natykają się na dwa portrety Królowej Isabelli i zauważają, że Blair wygląda dokładnie jak ona.

Blair i jej przyjaciółki zdają sobie sprawę, że na zdjęciu jest Blair. To dlatego, że dzień wypadku, 26 kwietnia to dzień, w którym Blair została znaleziona w progu drzwi. To sprawia, że dziewczyny starają się szybko powstrzymać Delancy przez ukoronowaniem na Księżniczkę Gardanii, nim będzie za późno. Delancy również próbuje pomóc dziewczynom. Jednak mimo to, Blair, Hadley i Isla zostają uwięzione w podziemiach przez okrutną Dame Devin. W końcu ucieka, aby ogłosić, że jest zaginioną księżniczką i zostaje koronowana. Dame Devin zostaje aresztowana po przyznaniu się do zabicia Królowej Isabelli, a Delancy zostaje wybrana na Damę Dworu Sophii.

WyglądEdytuj

Dwa portrety Isabelli zostały namalowane w dwóch innych okresach jej życia. Pierwszy portret przedstawia Isabellę, jako osiemnastolatkę, a drugi, na którym jest widoczna razem z rodziną i psem. Kiedy Isabella miała 18 lat, wyglądała dokładnie jak siedemnastoletnia Sophia,jasny odcień skóry, długie, falowane blond włosy oraz koronę na czubku głowy. Miała na sobie fioletową suknię oraz naszyjnik.

GardaniaRoyalFamily.png

Królewska Rodzina

Na zdjęciu z rodziną, włosy ma upięte w eleganckiego koka. Nosi magiczną koronę. Ma na sobie różową suknię, przepaskę, kolczyki oraz białe rękawiczki.

CiekawostkiEdytuj

  • W filmie Barbie i 12 tańczących księżniczek również pojawia się zmarła Królowa Isabella, którą, podobnie jak Isabellę, możemy zobaczyć tylko na portrecie. W dodatku, również ma ona córkę imieniem Blair.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki