FANDOM

Królowa Lorelei
Królowa Lorelei
Występ(y): Barbie: Perłowa Księżniczka
Głosu użyczył(a): Rebecca Shoichet (oryginalny)
Pochodzenie: Seagundia
Rasa: Syrena
Zajęcie: Królowa

Królowa Lorelei - syrena z filmu Barbie: Perłowa Księżniczka. Jest królową Seagundii, mamą Luminy, żoną króla Nereusa, starszą siostrą Caligo i ciocią Fergisa. Jej oryginalny głos podkłada Rebecca Shoichet.

WyglądEdytuj

Lorelei ma jasną skórę, turkusowe oczy i brązowe włosy.

HistoriaEdytuj

Lorelei była królową Seagundii, gdzie sprawowała władzę wraz z mężem Nereusem. Po narodzinach Luminy rodzina została uwieczniona na obrazie. Niestety brat Loreley, Caligo, chciał, by tron objął jego syn Fergis. Umówił się ze Scyllą, aby za zapłatą uprowadziła dziedziczkę tronu. Przez siedemnaście lat po zniknięciu księżniczki Lorelei i Nereus zaprzestali wykonywania swych królewskich obowiązków i żyli w zamknięciu w pałacu. Poddani tęsknili za nimi.

Para królewska (Barbie Perłowa księżniczka)

Królowa Lorelei z mężem

Lorelei wraz z mężem zgodzili się, aby Fergis został nowym dziedzicem, choć Lorelei miała nadzieję, że królową powinna zostać zaginiona jedyna córka małżeństwa. Później pozwolili Caligo zorganizować bal, na którym miał zostać wzniesiony toast. Caligo kazał Scylli namieszać trucizny, którą mieli wypić Nereus i Lorelei, co miało bezpośrednio doprowadzić do ich śmierci.

Scylla zgodziła się otruć króla. Lorelei zasiadła do stołu razem z mężem, bratem i Fergisem. Jednak na balu Lumina zniweczyła plan Caligo, ratując ojca i matkę. Król i królowa powiedzieli jej, że perłowa magia jest jej królewskim darem i przytulili. Nereus zawiesił na szyi córki medalion, a potem poprosił Lorelei do tańca. Ostatni raz widzimy ją na portrecie rodzinnym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki