FANDOM

Księżna Rowena
Duchess Rowena
Występ(y): Barbie i 12 tańczących księżniczek
Głosu użyczył(a): Anna Apostolakis
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Kolor włosów: Szary
Kolor oczu: Niebieski
Zajęcie: Księżna
Królowa (chwilowo i dawniej)
Kuzyn: Król Randolf
Dalsza rodzina: Księżniczka Ashlyn
Księżniczka Blair
Księżniczka Courtney
Księżniczka Delia
Księżniczka Edeline
Księżniczka Fallon
Księżniczka Hadley
Księżniczka Isla
Księżniczka Janessa
Księżniczka Kathleen
Księżniczka Lacey
Księżna Rowena - antagonistka filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest kuzynką Króla Randolfa. Ma podstępne plany wobec przejęcia władzy nad królestwem.

Historia Edytuj

Rowena pojawia się w królestwie na prośbę jej kuzyna, Króla Randolfa. Chciał, aby Rowena nauczyła poprawnej etykiety jego córek, po usłyszeniu, że nie nadają się one na "prawidłowe księżniczki". Jednak Rowena zmuszała księżniczki do ciężkiej pracy, jednocześnie dając truciznę królowi.

Kiedy księżniczki dostają się do magicznego świata tańca, powiedziałą do króla, że księżniczki go zostawiły, jednak sama zamknęła je w magicznym świecie i powiedziała do Desmonda, aby zniszczył magiczne kamienie, Potem król uczynił Rowenę królową, ona sama powiedziała mu wszystkie swoje plany.

Król prawie umarł, a Rowena została królową. Jednak księżniczki pojawiają się w zamku i demaskują Rowenę, Starała się być bezpieczna, jednak użyła magiczny kwiat, który zabrała z magicznego świata. Nakazała, aby Genevieve tańczyła na zawsze. Genevieve jednak z pomocą wachlarza, wysłała zaklęcie z powrotem na Rowenę. Wreszcie, Rowena i jej sługa Desmond tańczą razem i opuszczają tańcem królestwo.

Przypuszcza się, że chciała (i potrzebowała) przejąć królestwo, bo miała problemy z finansami. Jej powóz był w szałach, handlowiec powiedział Derekowi, że nigdy nie zapłaciła rachunków i fakt, że sprzedała srebrny puchar Królowej Izabeli, aby zapłacić za truciznę, którą użyła na Królu.

Osobowość Edytuj

Rowena ukazana jest jako prawdziwa antagonistka; kategorycznie nie lubi tańców i muzyki. Ma zimny, okrutny i dumny charakter. Jednocześnie, jest gotowa zrobić wszystko, jeśli oznacza to wygraną. Ukradłą kielich Królowej, aby zapłacić kupcowi. Nie lubi swojego służącego Desmonda, ale za to uwielbia swoją małpkę, Brutusa.

Wygląd fizyczny Edytuj

Rowena ma szare włosy i jasnoniebieskie oczy. Nosi dużo biżuterii, a wszystkie wykonane są z zimnego, niebiesko-zielonego kamienia. Jej sukienka jest również w kolorze jasnoniebieskim, ma dużą spódnicę. Nie lubi jasnych barw i zmusza księżniczki do chodzenia szarych sukien.

Suknia Roweny jest wykonana w stylu XVIII wieku.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki