FANDOM

Księżniczka Blair
Princess Blair 12DP.png
Występ(y): Barbie i 12 tańczących księżniczek
Głosu użyczył(a): Małgorzata Socha
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Zajęcie: Księżniczka
Kolor włosów: Czarny
Kolor oczu: Ciemny niebieski
Rodzina: Król Randolf (ojciec)

Królowa Izabela (matka)
Księżniczka Ashlyn (siostra)
Księżniczka Courtney (siostra)
Księżniczka Delia (siostra)
Księżniczka Edeline (siostra)
Księżniczka Fallon (siostra)
Księżniczka Genevieve (siostra)
Księżniczka Hadley (siostra)
Księżniczka Isla (siostra)
Księżniczka Janessa (siostra)
Księżniczka Kathleen (siostra)
Księżniczka Lacey (siostra)
Książę Derek (szwagier)

Księżniczka Blair - postać z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest drugą w kolejności najstarszą córką Króla Randolfa i Królowej Izabeli.

Blair i jej siostry odkrywają magiczny świat do tańca. Tak jak jej siostry, Blair kocha tańczyć. Kiedy zła kuzynka ich ojca Księżna Rowena przybywa na zamek i próbuje przejąć królestwo, Blair razem z siostrami współpracują, aby ją powstrzymać.

Osobowość Edytuj

Blair jest odważna. Uwielbia jeździć konno. Nie ma problemu z wyrażaniem opinii. Uwielbia tańczyć, tak jak jej siostry. Jest powiedziane, że uwielbia marzyć, a najbliżej jest z Ashlyn i Courtney. Jej łóżko jest pomiędzy Ashlyn i Courtney.

Wygląd fizyczny Edytuj

Blair ma blady odcień skóry i ciemne niebieskie oczy. Jej włosy są długie,o kolorze bardzo ciemnego brązu, praktycznie czarnego. Zazwyczaj upina włosy w koka, z czerwoną lub szarą opaską. Do spania zostawia rozpuszczone włosy. Do włosów używa różnych dodatków.

Blair ma czerwoną suknię, z białymi rękawami w czerwony wzór do połowy ramion, na dole ozdobionymi kokardkami. Blair ubiera ten strój nawet do jazdy konnej, dlatego czasami ma sukienkę ubrudzoną błotem. Jej suknia do tańca jest taka sama, tylko sięga jej do kolan. Na sobie ma także czerwone baletki.

Jej strój do spania jest taki sam, jak jej sióstr. Jest to koszula nocna sięgająca do kostek, biała, z bufiastymi rękawkami. Strój do spania od Roweny jest taki sam, tylko szary, bez żadnych dekoracji.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki