FANDOM

Księżniczka Delia
Princess Delia.png
Występ(y): Barbie i 12 tańczących księżniczek
Głosu użyczył(a): Joanna Węgrzynowska
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Zajęcie: Księżniczka
Kolor włosów: Jasny blond
Kolor oczu: Jasny zielony
Rodzina: Król Randolf (ojciec)

Królowa Izabela (matka)
Księżniczka Ashlyn (siostra)
Księżniczka Blair (siostra)
Księżniczka Courtney (siostra)
Księżniczka Edeline (siostra)
Księżniczka Fallon (siostra)
Księżniczka Genevieve (siostra)
Księżniczka Hadley (siostra)
Księżniczka Isla (siostra)
Księżniczka Janessa (siostra)
Księżniczka Kathleen (siostra)
Księżniczka Lacey (siostra)
Książę Derek (szwagier)

Księżniczka Delia - postać pojawiająca się w filmie Barbie i 12 tańczących księżniczek. Głosu użyczyła jej Joanna Węgrzynowska. Jest córką Króla Randolfa i Królowej Izabeli. Tak jak jej siostry, uwielbia tańczyć. Lubi także sport, w szczególności krykieta i jazdę konną.

Razem z siostrami odkrywa przejście do magicznego świata. Tak jak siostry, Delia kocha taniec. Kiedy zła kuzynka ich ojca, Księżna Rowena przybywa do ich zamku i próbuje odebrać królestwo zabijając króla, Delia i jej siostry próbują ją powstrzymać. Jej ulubionym kwiatem jest słonecznik.

Osobowość Edytuj

Delia uwielbia sport wraz ze swoją siostrą Edeline. Na początku filmu wspólnie grają w krykieta, w którego mogą grać w każdym miejscu (nawet w sali tronowej ich ojca). Jest pokazana jako ryzykowna i porywcza. Jest opiekuńcza w stosunku do Genevieve. Pocieszała ją, gdy Rowena zamknęła dziewczyny na noc, zabraniając tańczyć.

Wygląd fizyczny Edytuj

Delia ma długie blond włosy i jasno-zielone oczy. Jej ulubiony kolor to blada zieleń; jej strój księżniczki i strój do baletu są w tym samym kolorze. Jej włosy są zazwyczaj spięte w koka, jednak na noc je rozpuszcza. Kolor włosów Delii przypomina bardziej żółty, jeśli przyrównać je z innymi blond włosymi księżniczkami.

Jej suknia jest jasno zielona. Na środku jej top ozdabia słonecznik i inne dekoracje. Jej piżama jest długa i biała.

Jej strój do baletu jest taki sam, jak suknia, tylko, że sięga on do kolan. Suknia, któą dostała od Roweny jest szara i prosta. Jest taka sama jak jej suknia na codzień, jednak bez żadnych dodatków.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki