FANDOM

Księżniczka Kathleen
Kathleen.png
Występ(y): Barbie i 12 tańczących księżniczek
Głosu użyczył(a): Monika Błachnia
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Zajęcie: Księżniczka
Rodzina: Król Randolf (ojciec)

Królowa Izabela (matka)
Księżniczka Ashlyn (siostra)
Księżniczka Blair (siostra)
Księżniczka Courtney (siostra)
Księżniczka Edeline (siostra)
Księżniczka Fallon (siostra)
Księżniczka Genevieve (siostra)
Księżniczka Hadley
Księżniczka Isla (bliźniaczka)
Księżniczka Janessa (siostra)
Księżniczka Lacey (siostra)
Książę Derek (szwagier)

Księżniczka Kathleen— postać z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. Jest jedenastą córką króla Randolpha i nieżyjącej królowej Izabeli, środkową z trojaczek. W filmie obchodzi piąte urodziny.

Razem z siostrami odkrywa przejście do magicznego świata. Tak jak siostry, Kathleen kocha taniec. Kiedy zła kuzynka ich ojca, Księżna Rowena przybywa do ich zamku i próbuje odebrać królestwo zabijając króla, Kathleen i jej siostry próbują ją powstrzymać.

OsobowośćEdytuj

Kathleen jest druga najmłodsza w rodzinie. Często chichocze z resztą z trojaczek. Jest bardzo wesołą dziewczynką. Ona i jej siostry, zostały opisane w filmie jako "hałaśliwe". Jak wszystkie jej siostry, mimo, że wiele je różni, uwielbia tańczyć. Była bardzo podekscytowana, kiedy dostała nowe baletki i była jedną z pierwszych osób, żeby zobaczyć Dereka, Królewskiego Szewca.

Nieświadomie, Kathleen czasami ignoruje uczucia innych osób: ignoruje jej ojca, kiedy słyszy, że przyszłą dostawa obuwia albo ona i jej siostra Janessa często zostawiają Lacey bez pamiętania o niej. Kathleen jest spokojniejsza niż Janessa i odważniejsza niż Lacey.

Kathleen lubi malować. Z sióstr, najbliżej jest z Janessą. Podobnie jak większość dzieci, Kathleen łatwo się zachwyca. Widać to było kiedy ona i reszta trojaczek znalazły robaka.

Wygląd fizycznyEdytuj

ma jasną cerę, długie, rude włosy i jasnoniebieskie oczy. Jest identyczna jak Janessa i Lacey, nosi ten sam styl ubioru.

Górna część dziennego stroju Kathleen jest bladoliliowy, rękawy są krótkie i pufiaste. Ma przepaskę wokół talii z różowym kwiatem na niej. Jej spódnica jest żółta. Nosi rajstopy i różowe buty do tańca. Kathleen nosi tę samą koszulę nocną, jak jej siostry. Jest długa z białymi rękawami.

Rowena zrobiła dla wszystkich dziewczyn szare suknie. Musi także nosić włosy spięte w koka z białą opaską. Baletowa sukienka Kathleen jest taka sama jak jej dzienna, ale krótsza. Nosi włosy spięte w kok.

Kiedy Kathleen jest druhną na ślubie Genevieve i Dereka, jej sukienka jest podobna do jej dziennej, ale jest innego koloru. Ma rozpuszczone włosy, a sukienka jest biała u góry. Spódnica jest koloru bladożółtego a jej buty są białe.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki