FANDOM

Księżniczka Obłoków Jutrzenka
Cloud Princess Blush
Występ(y): Barbie i Magia Pegaza
Grany/a przez: Shelly
Pochodzenie: Królestwo Obłoków
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Kolor włosów: Blond
Kolor oczu: Zielony
Zajęcie: Księżniczka Obłoków
Rodzina: Królowa Obłoków Rayla (matka)
Księżniczka Obłoków Róża (siostra)
Księżniczka Obłoków Bez (siostra)

Księżniczka Obłoków Jutrzenka - postać pojawiająca się w filmie Barbie i Magia Pegaza. Jest młodą Księżniczką Obłoków i żyje w Królestwie Obłoków wraz z siostrami, Księżniczką Obłoków Różą i Księżniczką Obłoków Bez oraz matką Królową Obłoków Rayla, Briettą i wieloma innymi pegazami. Jutrzenka, Bez i Róża malują wschód i zachód słońca pomarańczowym, różowym i liliowym.

Historia Edytuj

Jutrzenka jest widziana pierwszy raz, gdy Brietta przynosi Annikę i Dygotkę do Pałacu. Róża ogłasza, że Brietta wraca. Jutrzenka wskazuje również, że ktoś z nią jest. Kiedy Brietta ląduje, księżniczki lecą do niej na małych pegazach, aby ją przywitać. Brietta mówi, że to pora snu, a Róża mówi, że to świetnie. Księżniczki prowadzą Annikę do swojej matki, Królowej Obłoków.

Kiedy wszyscy są w przymierzalni, Jutrzenka przypina spinki do grzywy Brietty. Są one w kształcie słońca, gwiazdy i okręgów. Annika przychodzi w innym stroju i Jutrzenka pyta, czy jej cieplej. Kiedy Annika i Rayla rozmawiają o tym, jak pokonać Wenlocka i złamać zaklęcie rzucone na matkę i ojca Anniki, Różą wykrzykuje: "A co z Różdżką Światła?". Jutrzenka natychmiast ją uspokaja, a Jutrzenka mówi, że Brietta nie lubi o tym rozmawiać, bo uważa, że ona nie istnieje.

Kiedy dzwonią dzwony, nadszedł czas, aby Księżniczki wykonały swój obowiązek, malując wschód i zachód.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki