FANDOM

Księżniczka Odetta
009.png
Występ(y): Barbie z Jeziora Łabędziego
Głosu użyczył(a): Beata Wyrąbkiewicz
Grany/a przez: Barbie
Pochodzenie: Miasteczko Królewskie

Zaklęty Las

Rasa: Człowiek

Łabędź (dawniej)

Płeć: Kobieta
Kolor włosów: Blond
Kolor oczu: Niebieski
Zajęcie: Księżniczka
Rodzina: Książę Daniel (mąż)
Piekarz (ojciec)
Maria (siostra)
Królowa Matka (teściowa)
Księżniczka Odetta - główna bohaterka filmu Barbie z Jeziora Łabędziego. jest zwykłą dziewczyną, która odkrywa magiczny las i zostaje przemieniona w łabędzia przez Rothbarta. Razem ze swoimi przyjaciółmi postanawia uratować las i złamać zaklęcie. Jest grana przez Barbie. Głosu użyczyła jej Beata Wyrąbkiewicz.

Historia Edytuj

Odetta jest młodą, prostą dziewczyną, najmłodszą córką piekarza. Jest nieśmiała i mało odważna, w porównaniu do swojej siostry Marii. Odetta uwielbia tańczyć. Jej ojciec sugeruje jej, że razem z siostrą powinna wybrać się na bal, jednak ona twierdzi, że nie chce, aby wszyscy się na nią patrzyli.

Pewnego dnia zauważa jednorożca w wiosce. Dziewczyna biegnąc za nim, odkrywa magiczny las, z dala od reszty świata, ukrytego za wodospadem i magicznym portalem. Dzięki jednorożcowi, który otworzył portal, dziewczynie udało dostać się na drugą stronę. Odetta znajduje uwięzionego jednorożca, który okazuje się mówić i pomaga mu. Wyjmuje z drzewa kryształ, którym przecina węzły na szyi stworzenia.

Kiedy jednorożec zostaje uwolniony, przybywa Królowa Wróżek, która tłumaczy Odettcie, że kryształ z drzewa, może wyjąć tylko osoba, która uratuje Zaklęty Las przed jej złym kuzynem Rothbartem. Odetta jest przestraszona i oddaje kryształ z powrotem, chcąc jak najszybciej wrócić do domu. Jednorożec Lila towarzyszy jej podczas drogi do domu, jednocześnie opowiadając dziewczynie o Rothbarcie. Wkótce pojawiają się dwa kruki, jeden większy, Rothbart i jeden mniejszy, jego córka Odylia. Czarnoksiężnik przemienia Odettę w łabędzia.

Później Rothbart wysyła wysyła przystojnego Księcia Daniela, aby zabił Odettę pod postacią łabędzia. Jednak Daniel jest oczarowany jej pięknem. Odette zmienia się w człowieka i oboje zakochują się w sobie. Przygoda kończy się, kiedy Odetta wyrusza odnaleźć Księge Leśnej Twierdzy i pokonuje Rothbarta.

Osobowość Edytuj

Odetta jest słodka, uprzejma, bardzo nieśmiała i młoda, jednak rauje Daniel, kiedy zostaje zaatakowany przez Rothbarta. Z czasem, Odetta staje się odważniejsza i w końcu pokonuje Rothbarta.

Wygląd fizyczny Edytuj

  • Strój codzienny
  • Druga sukienka
  • Strój baletowy
  • Strój łabędzia
  • Suknia ślubna

Odetta to nastolatka o jasnym odcieniu skóry, niebieskich oczach i długich, blond włosach. Na początku ma rozpuszczone włosy, zapięte z tyłu i biało-niebieską sukienkę z niebieskimi obcasami.

Druga sukienka Edytuj

Ma jasno różową sukienkę, kiedy je kolację z Danielem.

Suknia łabędzia Edytuj

Jej strój jest jasno niebieski, różowy i biały z warstwami przypominającymi pióra.

Baletowa łabędzia suknia Edytuj

Góra jest wciąż taka sama, jej spódnica jest do kolan. Ma na sobie różowe baletki.

Cytaty Edytuj

  • "Pomyliliście się. To nie mogę być ja. Jeszcze nigdy w życiu nikogo nie pokonałam. Chciałabym wam pomóc, ale..."
  • "Nie jestem taka odważna jak Ty"
  • "Muszę znaleźć sposób, aby odczynić czar"
  • "Danielu ja... nie mogę. Nie wiem czemu, ale czuję się związana z tym Magicznym Kryształem. Muszę tu zostać, pomóc im. Jakoś odwrócę zaklęcie"

Ciekawostki Edytuj

  • Styl włosów Klary, został wykorzystany dla Odetty.
  • Na koniec filmu, Odetta ma skrzydła, są one jednak nieprawdziwe.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki