FANDOM

Lilliana Roxelle
Lilliana Roxelle
Występ(y): Barbie w Świecie Mody
Barbie i Sekret Wróżek
Głosu użyczył(a): Bożena Furczyk
Płeć: Kobieta
Rasa: Wróżka
Kolor włosów: Brązowy
Kolor oczu: Brązowy
Wiek: 30-40
Zajęcie: Krytyk mody
Lilliana Roxelle - postać pojawiająca się w filmach Barbie w Świecie Mody oraz Barbie i Sekret Wróżek. Jest najstarszą i najmądrzejszą wróżką, żyjącą w świecie ludzi, a także słynnym krytykiem mody mieszkającym w Paryżu, we Francji. Głosu użyczyła jej Bożena Furczyk.

Historia Edytuj

W Barbie w Świecie Mody, Lilliana zobaczyła pokaz mody Millicent i była pod wrażeniem bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej. Zaprosiła Millicent, Barbie, Marie-Alecia oraz Kena na swoje przyjęcie Czerń, Biel i Róż. Daje im również limuzynę jako transport.

W Barbie i Sekret Wróżek, Ken zostaje porwany przez wróżkę o imieniu Księżniczka Graciella, aby mogła go poślubić. Zabiera go do miasta wróżek Gloss Angeles. Przyjaciółki-wróżki Barbie, Carrie i Taylor, a także przyjaciółka Kena Raquelle, odwiedzają Lillianę w jej domu w Paryżu, aby otrzymać pomoc.

Lilliana była chętna do pomocy. Powiedziano jej o tym, co stało się Kenowi i że jej portal do Gloss Angeles, jest jedynym, którego Graciella nie zamknęła. Lilliana podejrzewa, że Graciella była pod wpływem eliksiru miłosnego, a Carrie i Taylor potwierdziły jej przypuszczenia, kiedy powiedziały o kolorze oczu Gracielli. Księżniczka zwykle ma niebieskie oczy, Lilliana wyjaśniła, że eliksir dodał czerwieni, koloru miłości, przez co są one fioletowe.

Lilliana wiedziała coś o odtrutkach, także miała antidotum. Dała Barbie instrukcję, aby rozpyliła pył nad głową Gracielli. Następnie pokazała im portal, aby dostać się do Gloss Angeles i kazała im uważać.

Osobowość Edytuj

Lilliana jest bardzo miła i mądra. Zaprosiła Barbie i jej przyjaciół do domu i chętnie im pomgła. Lilliana jest także bardzo troskliwa. Obawiała się o Carrie i Taylor, że jeżeli wrócą do Gloss Angeles (miały zakaz wstępu) mogą zostać aresztowane; powiedziała, aby były ostrożne. Lilliana kocha zakupy, dlatego ma różne portale do swoich ulubionych sklepów; Rodeo Drive, Piąta Aleja i Shanghai. Jest wdzięczna i ma dobre wyczucie stylu.

Wygląd fizyczny Edytuj

Lilliana ma jasną karnację, falowane, brązowe włosy i brązowe oczy. Ma na sobie czarny pałąk z czerwonym kwiatem. Jej ubrania są kremowo białe, nosi złotą biżuterię.

Cytaty Edytuj

  • "W napoju jest czerwony barwnik, bo czerwień to kolor miłości. Oczy niebieskie zmienia w fioletowe i tego nie da się ukryć."
  • "Kiedyś bawiłam się w swatkę i myślę, że mam tutaj jeszcze... Oui! Niewiele zostało, ale wystarczy jedna dawka."
  • "Aha! To dowód na to, że wypiła napój miłosny!"
  • "Wróżki! Carrie i Taylor, oui?"
  • "Księżniczka Graciella porwała Kena i chce wyjść za niego za mąż?"
  • ("I zablokowała portale, poza tym należącym do pani") "Oczywiście, będziecie mogły z niego skorzystać. Choć nie wiem czy wiele wskóracie. Czy pamiętacie kolor oczu Gracielli?"
  • "NIezły chwyt! Wy się chyba przyjaźnicie, prawda? Świetnie się uzupełniacie."
  • "Trzymaj. Rozpyl ten pył tuż nad głową Gracielli, tak, żeby spłynął na nią jak deszcz. To odwróci zaklęcie napoju."
  • "Idziemy. Pokażę wam mój portal."
  • ("Czy to magiczne skróty wróżek?") "Prowadzą do moich ulubionych sklepów, korzystam z nim kiedy bardzo się spieszę."
  • "Wy chyba z nimi nie pójdziecie? Macie zakaz wstępu do Gloss Angeles."
  • "Przecież możecie za to trafić do lochu!"
  • "Jeszcze nigdy tak bardzo nie spodobała mi się żadna kolekcja. Była... magiczna."
  • "Słyszałam o potarganych strojach, ale to już jest przesada."
  • "Już mnie tu nie ma."

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki