FANDOM

Migotka
Migotka
Występ(y): Barbie i Magia Tęczy
Głosu użyczył(a): Katarzyna Łaska
Płeć: Kobieta
Rasa: Pixie
Kolor włosów: Magenta
Kolor oczu: Niebieski
Zajęcie: Uczennica Rubina

Migotka (ang. Shimmer) - warkoczykowa pixie z filmu Barbie i Magia Tęczy. Jest studentką Rubina, Czerwonego Strażnika. W przeciwieństwie do większości wróżek, nie ma konwencjonalnych skrzydeł, a zamiast tego jej warkocze zastępują skrzydła.

Wygląd fizyczny Edytuj

Shimmer ma włosy w kolorze magenty, a włosy są tym, które pozwalają jej latać, zwykle te, które związała po obu stronach jej włosów, mają trzy pierścienie i niebieskie ozdoby kwiatowe. Jej twarz jest owalna, ma opaloną skórę z niebieskimi oczami.

Nosi krótki, purpurowy naszyjnik, który nosi na szczycie jej długiego, różowego naszyjnika. Jej różowy naszyjnik ma serce. Jej sukienka ma bardzo krótki, różowy rękaw, a jej top jest purpurowy z niebieską linią na szczycie.Ma krótki, niebieski i purpurowy pasek z purpurową bransoletą.

Historia Edytuj

Po raz pierwszy widzimy Migotkę, kiedy otrzymuje wróżby od Jasnoty, księżycowej wróżki. Elina i Bibi wchodzą do pokoju Jasnoty bez pytania, co denerwuje Migotkę, która jest zła, że ktoś przerwał jej czytanie przyszłości. Powoduje to, że Migotka krzyczy na Elinę i wyrzuca ją z pokoju Jasnoty, nie dając szansy dojść do głosu. Pod koniec filmu stała się miła i słodka dla Eliny i Bibi, po pokonaniu Laverny i ocaleniu Czarodziejki, podczas którego zaprzyjaźniła się z nimi.

Wydaje się być arogancka i złośliwa. Zawsze wtrąca się w sprawy Eliny, co sprawia jej przykrość. Często żartuje z Błyskotką o Elinie. Jest dobrą przyjaciółką z Błyskotką i często siadają razem na zajęciach, które mają wspólnie.

Moce Edytuj

Migotka jest bardzo dobra w Tanocie. Kiedy Czarodziejka uczy studentów, jest pełna wdzięku i wprawy w Tanocie.Mimo, że nie jest wróżką, jest bardzo dobra we wróżko piłkę. Kiedy ona, Błyskotka i Bajan grają, jest bardzo zręczna w łapaniu i ma dobry cel.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki