FANDOM

My Scene: Gwiazdy Hollywood
My Scene Goes Hollywood Cover
Produkcja: Kallan Kagan
Reżyseria: Eric Fogel
Scenariusz: Elise Allen
Muzyka: Chris Hajian
Premiera: 30 sierpnia 2005
Długość: 77 min.
Poprzedni: My Scene: Masquerade Madness
Następny: N/A

My Scene: Gwiazdy Hollywood (ang. My Scene Goes Hollywood) – trzeci film z serii My Scene. Miał swoją premierę 30 sierpnia 2005 roku. W roli głównej wystąpiły w nim Barbie oraz Lindsay Lohan. Jego fabuła rozgrywa się wokół 2 tygodni z życia dziewcząt My Scene, jak dostają role statystów filmowych w filmie Lohan Lindsay zatytułowanym Spy Society. My Scene: Gwiazdy Hollywood to pierwszy pełnometrażowy film z serii My Scene.

Oficjalny opisEdytuj

Wkroczcie do olśniewającego świata kamer, świateł i mody, razem z dziewczętami My Scene: Barbie®, Westley, Chelsea, Nolee i Delancey występującymi w swoim pierwszym pełnometrażowym filmie. Przyjemne pogaduszki o zakupach, modzie i chłopakach zostają na chwilę przerwane, gdy dziewczęta natrafiają na wielką hollywoodzką produkcję w Nowym Jorku, do której zostają zaangażowane jako statystki. Bez dwóch zdań, wszystkie wyglądają świetnie w swoich kostiumach... lecz napięcie sięga zenitu, gdy Westley zostaje wybrana z tłumu, by zastąpić jedną z aktorek. Teraz to ona znajduje się w świetle reflektorów razem z wielką gwiazdą filmową i przystojnym chłopakiem, który aktualnie jest najgorętszym aktorem Hollywood. Czy sława uderzy jej do głowy, czy w tym całym zgiełku, blichtrze i blasku nie zapomni o swoich najlepszych, prawdziwych przyjaciółkach? Ruszajcie więc z dziewczętami My Scene wprost po czerwonym dywanie, na spotkanie bajecznej zabawy.

Wersja polskaEdytuj

Opracowanie wersji polskiej: START INTERNATIONAL POLSKA
Reżyseria: Dariusz Dunowski
Udział wzięli:

i inni

MuzykaEdytuj

Piosenki z filmu:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki