FANDOM

Nick
Nick
Występ(y): Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Głosu użyczył(a): Jakub Szydłowski
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Kolor włosów: Blond
Kolor oczu: Piwny

Nick - postać pojawiająca się w filmie Barbie jako Księżniczka i Żebraczka. Preminger jest szefem Nicka, a Nick pomaga Premingerowi potajemnie porwać Księżniczkę Annę Luizę, aby Preminger mógł udawać, że znalazł ją, a następnie, zgodnie z planem, matka Anny Luizy, Królowa Genevieve, pozwoliłaby Premingerowi poślubić Annę Luizę i zostać królem. Głosu użyczył mu Jakub Szydłowski.

Historia Edytuj

Nick po raz pierwszy pojawia się w kopalni, gdy Nack go gromi za umieszczenie czegoś, co wygląda jak bezwartościowa skała w kopalni, kiedy mają kradnąc złoto (skała jest w rzeczywistości bardzo cenną geodą). Kiedy Preminger śpiewa "Czemu nie?", Nick odpowiada na retoryczne pytanie o Premingera, skłaniając go do nazwania Nicka "prostym prostakiem".

Kiedy Nick i Nack chwytają Serafinę, by zwabić Annę Luizę, Nick zdaje się zapominać, że chodziło o schwytanie księżniczki, a nie jej kota. Później Anna Luiza wzywa do pomocy porywaczy. Nick i Nack otwierają drzwi i widzą fałszywego ducha zrobionego z prześcieradła. Serafina rzuca prześcieradło na Nicka i Nacka, a Nick wpada w panikę, myśląc, że "duch" go ukradnie. Nack przywraca mu rozsądek.

Aby ukryć fakt, że księżnicka uciekła, Nack źle ukrywa Nicka jako Anna Luiza. Na nieszczęście dla nich, Preminger nie daje się oszukać. Wkrótce pojawia się Julian, a Nick i Nack chwytają go i zabierają do kopalni.

Nick i Nack zawalają kopalnię, gdy Preminger więzi w niej Annę Luizę i Juliana. Na ślubie Premingera Nick dziko ucieka, gdy Preminger zostaje ujawniony jako przestępca, ale potyka się o Annę Luizę. Strażnicy zabierają go.

Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Barbie jako księżniczka i żebraczka

Motto: „Marzenia są po to, by je spełniać.”
Film: Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Postacie: BertieHervéKrólKról DominikMadame CarpMidasNickNackPremingerKsiążę JulianKsiężniczka Anna LuizaKrólowa ErykaKrólowa GenevieveSerafinaWolfie
Lokalizacje: DalcyniaSzwalnia Madame CarpKrólestwo Królowej GenevievePałac Królowej GenevieveKrólewskie Kopalnie
Piosenki:Wolną być” • „Czemu nie?” • „Za głosem serca idź” • „Ja to ty” • „Być księżniczką” • „Słodkie "miau"” • „Że kochasz tylko mnie” • „Być księżniczką (repryza)” • „Czemu nie? (repryza)” • „Za głosem serca idź” • „I'm On My Way