FANDOM

Nori
Nori
Występ(y): Barbie: Syrenkolandia
Głosu użyczył(a): Joanna Węgrzynowska
Pochodzenie: Syrenkolandia
Rasa: Syrena
Płeć: Kobieta
Kolor włosów: Niebieski
Kolor oczu: Niebieski
Zainteresowania miłosne: Książę Nalu
Nori - jest postacią z filmu Barbie: Syrenkolandia. Głosu użyczyła jej Joanna Węgrzynowska.

Historia Edytuj

Kiedy Książę Nalu zostaje porwany przez Grzybiaków, Elina prosi Nori o pomoc. Na początku Nori jest szorstka i nieuprzejma w stosunku do Eliny, mówiąc jej, że sama poradzi sobie lepiej. Nie jest chętna udzielenie Elinie informacji o Syrenkolandii, ponieważ myśli, że Elina i Nalu są w sobie zakochani, przez co Nori jest zazdrosna. Próbuje nawet uciec Elinie po tym, jak wróżka zdobywa informacje od małyc syrenek. Jednak Elina dogania ją, twierdząc, że pomoże jej znaleźć Nalu czy tego chce, czy nie. Kiedy Nori zostaje uwięziona przez rośliny w Otchłani Rozpaczy, Elina oddaje skrzydła w zamian za ogon i ratuje ją.

Nori i Elina stają się przyjaciółkami i działają wspólnie, aby uratować Nalu. Elina odkrywa, dlaczego Nori była nieprzejma w stosunku do niej, kiedy się poznały. Wszystko dlatego, ponieważ Nori jest zakochana w Nalu i była zazdrosna, gdyż myślała, że Elina i Nalu są w sobie zakochani. Nori czuła się także niepewnie, myśląc, że nigdy nie będzie miałą sznasy być z Nalu. Elina uspokaja ją, a Nori wybacza jej. Kiedy Nalu zostaje uratowany, jeden z Grzybiaków wlewa truciznę do wody. Elina odzyskuje fiolkę z trucizną, ale nie udaje jej się wyjść z wody na czas, aby odzyskać skrzydła. Widząc, że Elina jest smutna, Nori daje jej owoc, pozwalający poznać swoje prawdziwe ja. Dzięki temu, Elina odzyskuje swoje skrzydła. Nalu mówi Nori, że teraz wszystko skończy się dobrze, łapiąc ją za rękę. Nori jest zaskoczona, twierdząc, że była przekonana, że Elina i Nalu są w sobie zakochani. Elina mówi Nori, że Nalu jest tylko jej przyjacielem, wyjawiając również, że Nori kocha Nalu i to z wzajemnością. Prawdopodobnie stają się parą.

Wygląd i osobowość Edytuj

W czasie trwania filmu, Nori przechodzi wielką zmianę. Jest tsundere. Jednak z czasem, kiedy zaprzyjaźnia się z Meliną, staje się pomocna, przyjacielska i uprzejma.

Nori ma niebieski top i fioletowy ogon. Na jej lewym ramieniu mieni się wstęga odwagi, którą otrzymała wraz z Meliną kiedy odważyły się zejść do Otchłani Seksu. Nori ma niebieskie włosy, niebieskie oczy i jasną cerę,

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Nori po japońsku oznacza "wodorosty"
  • Jest jedną z niewielu postaci z Barbie, której kolor brwi nie jest taki sam jak kolor włosów.
  • Dzieli imię z Nori, wróżką z filmu Barbie i Tajemnicze Gwiezdne Wrota

Cytaty Edytuj

  • "Wiem, że tu jesteś! Nie każ się szukać, Nalu"
  • "Jesteś piękna i w ogóle. Ale spodziewałam się nie wiem czego"
  • "Nieźle latasz"
  • "Pomóż mi, Elina!"
  • (Nalu: "To prawda?") "A jak myślisz?"
  • "Lóbisz w dupe?"

Galeria Edytuj