FANDOM

Radość.jpg

Radość (ang. Glee) – to wróżka natury, która zaprzyjaźniła się z Eliną. Ma fioletowego pufciaka Didi.

Przedstawienie postaciEdytuj

Kiedy Radość poznała Elinę od razu się polubiła. Ich podopieczni także się zaprzyjaźnili. Radość była oburzona niemiłym zachowaniem Błyskotki. Ufała Elinie i na każdej lekcji była miła dla niej. Jako jedna z nielicznych (oprócz Lipca) nie była zła na wróżkę, gdy ta przypadkowo uwolniła Lavernę. Przejęła się za to, kiedy odkryła, iż opiekunowie zatruli się żabim jadem. Zarówno ona jak i Lipiec nie byli źli na Elinę, kiedy ta opuściła wartę (musiała pilnować terenu z Błyskotką, lecz poszła na spotkanie z Laverną, jednak ta nie pojawiła się), skutkiem czego zatruto opiekunów. Kiedy Czarodziejka postanowiła ich uczyć, bardzo się przykładała do nauki.

OsobowośćEdytuj

Radość jest, sądząc po imieniu, wesołą z natury wróżką. Pocieszyła Elinę, którą chwilę wcześniej skrzyczała Błyskotka, co zapoczątkowało ich przyjaźń. Nie jest łatwowierna, ale to dobra przyjaciółka. Oprócz Eliny zaprzyjaźniła się z Lipcem.

MoceEdytuj

Radość to wróżka natury, sądząc po jej wyglądzie i wystroju jej pokoju, a także koloru luminescencji (zielony). Radość potrafi także wydobyć światło z wody (choć wcześniej tego nie potrafiła, nabyła tę umiejętność  w Kryształowym Pałacu). Nic nie wiadomo o pozostałych mocach wróżki.

WyglądEdytuj

Radość wygląda na wróżkę flory. Ma fioletową sukienkę, zaś górna warstwa spódniczki zrobiona jest z liścia. W wysoko upiętych, liliowo-fioletowych włosach ma kwiaty, tak jak w dużych, podwójnych skrzydłach przypominających liście. Jej ręce owijają długie bransolety na kształt pędów roślinnych.

RelacjeEdytuj

ElinaEdytuj

Elina została przyjaciółką wróżki, kiedy tylko się spotkały. Broniła Elinę przed złośliwościami ze strony innych, gdy ta nieopatrznie uwolniła Lavernę z żabiej postaci. Na koniec, podczas pożegniania powiedziała Elinie, że będzie za nią tęsknić.

LipiecEdytuj

Z Lipcem Radość miała poprawne relacje. Często widziano ich we trójkę, Elinę Radość i Lipca. Oboje lubili Elinę, przez co polubili i siebie.

Z pozostałymi uczniamiEdytuj

Z nimi wróżka natury nie była w konflikcie, choć nie przyjaźniła się z nimi ze względu na sympatię do Eliny. Nigdy nie była jednak ich przedmiotem drwin.

Z DidiEdytuj

Didi to pufciak Radości w kolorze jej włosów. Widać, że opiekunka i podopieczna mają ze sobą bardzo dobre relacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki