FANDOM

Radość
887775 1322222980511 full
Występ(y): Barbie i Magia Tęczy
Głosu użyczył(a): Julia Kołakowska
Płeć: Kobieta
Rasa: Wróżka
Specjalność: Wróżka Natury
Kolor włosów: Purpurowy
Kolor oczu: Brązowy
Zajęcie: Uczennica
Zwierzak: Didi

Radość (ang. Glee) - postać pojawiająca się w filmie Barbie i Magia Tęczy. Radość to wróżka natury, jej nauczycielem jest Zielony Strażnik. Głos użyczyła jej Julia Kołakowska.

Historia Edytuj

Radość widzimy po raz pierwszy, gdy Elina opuszcza pokój Błyskotki po kłótni z nią. Widzimy ją siedzącą na skraju swojego pokoju, mówiącą: "Nie daj się sprowokować. Ona raczej nie jest dobrą wróżką." Elina zgadza się i przedstawia się jej. Radość robi to samo, a potem zauważa pufciaka Eliny, Bibi.

Radość zabiera Elinę i Bibi, aby poznali jej pufciaka, Didi. Elina i Radość szybko się zaprzyjaźniają, siedzą razem na większości lekcjach i spotykają się razem.

Osobowość Edytuj

Radość podtrzymuje swoje imię, gdyż jest bardzo szczęśliwa. Ma też romantyczną stronę, ponieważ była bardzo chętna, aby Bibi spotkał się z Didi. Kocha kwiaty, motyle oraz wszystkie rzeczy, związane z naturą.

Wygląd fizyczny Edytuj

Radość ma jasną skórę, brązowe oczy i purpurowe włosy. Włosy są w stylu updo z warkoczami, jej skrzydła są zielone i przezroczyste. Nosi purpurowo-zieloną sukienkę, a także purpurowy naszyjnik. Jej włosy, strój i skrzydła zdobią kwiaty.

Ciekawostki Edytuj

  • W angielskiej wersji, jej imię to Glee co znaczy "Radość".

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki