Fandom

Barbie Wiki

Skipper

374strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Skipper
Lalka Skipper.jpg
Pełne imię: Skipper Roberts
Debiut: 1964 rok
Wiek: ok. 11-12 / ok. 14-16
Debiut filmowy: Kemping z Barbie i jej siostrami
Hobby i zainteresowania: technologia, elektronika, muzyka itp.

Skipper Roberts – postać z serii lalek Barbie. Jest jedną z młodszych sióstr Barbie. Skipper została przedstawiona w 1964 roku, wydaje się mieć około 16 lat.

HistoriaEdytuj

Skipper po raz pierwszy pojawiła się w 1964 roku. Jej pierwsza lalka nazywała się „Vintage Skipper” i lalki z tej serii były sprzedawane z włosami w trzech różnych kolorach (blond, brązowym i rudym). Początkowo jej lalka była produkowana jako około dziesięcioletnie dziecko, a dopiero później została nastolatką. Dlatego można powiedzieć, że trochę urosła od tego czasu.

WyglądEdytuj

Pierwotnie wyglądem przypominała dziecko w wieku 11-12 lat. Pierwsze lalki produkowane były z różnymi kolorami włosów, choć późniejsze lalki miały wyłącznie blond włosy.

Obecnie z wyglądu przypomina nastolatkę, ma jasną karnację i niebieskie oczy. W swojej najnowszej charakteryzacji ma ciemnobrązowe włosy z fioletowymi lub niebieskimi pasemkami. W komiksach i książkach ma blond włosy z fioletowymi pasemkami.

OsobowośćEdytuj

Skipper jest guru techniki i niezwykle obiecującym filmowcem. Kiedy nie dyryguje rodziną, reżyserując kolejne arcydzieło, SMS-uje, gra i rozmawia... czasami jednocześnie! Jako jedyna z trzech młodszych sióstr zastanawia się: „Czy powinnam robić to co Barbie, czy wręcz przeciwnie?”. W biografii jej młodszej siostry, Stacie, napisane jest, że mała nie rozumie, dlaczego Skipper ma obsesję na punkcie chłopaków. Skipper jest też uzdolniona muzycznie – w Barbie: Idealne święta wspomniane jest, że napisała piosenkę. Po domu często chodzi ze słuchawkami (Barbie: Life in the Dreamhouse).

Role w filmach BarbieEdytuj

Inne wystąpieniaEdytuj

PrzyjacieleEdytuj

  • Skooter (1965–1968, 1975–1976)
  • Ricky (1965–1967)
  • Fluff (1971–1972)
  • Tiff (1972–1973)
  • Ginger (1975)
  • Scott (1980)
  • Courtney (1989–2001)
  • Kevin (1990–1995)
  • Nikki (1997–2001)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki