FANDOM

Steffie
Steffie Head (Walk Lively Steffie)
Debiut: 1972 rok

Steffie – postać z serii lalek Barbie. Po raz pierwszy została przedstawiona w 1972 roku jako przyjaciółka Barbie. Jej forma głowy (ang. headmold) jest jedną z najpopularniejszych i wykorzystuje się ją również obecnie. Firma Mattel wyprodukowała jedynie trzy modele tej lalki, wszystkie ukazały się w 1972 roku.

LalkiEdytuj

Lalki Steffie znane są z tego, że wszystkie z jej trzech wersji dość znacznie różniły się wyglądem.

„Busy Steffie” miała brązowe, falowane włosy za ramiona, niebieskie oczy i pomarańczowe usta. Ubrana była w długą, zieloną sukienkę na ramiączkach z kwiatowym wzorem.

„Talking Busy Steffie” miała kręcone blond włosy sięgające jej lekko za ramiona i niebieskie oczy. miała na sobie koszulę w różowo-białą kratkę, niebieskie szorty, pasek, kapelusz i buty do kolan tęż w różowo-białą kratkę.

„Walk Lively Steffie” miała brązowe włosy podkręcone u spodu i brązowe oczy. Ubrana była w kombinezon jednoczęściowy w różowo-pomarańczowe wzory i różowy prześwitujący szal, a na nogach miała czerwone buciki.

LalkiEdytuj

1972
  • „Busy Steffie” (nr modelu: 3312)
  • „Talking Busy Steffie” (nr modelu: 1186)
  • „Walk Lively Steffie” (nr modelu: 1183)

Lalki wykorzystujące headmold SteffieEdytuj

Są to m.in.:

GaleriaEdytuj

ŹródłoEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki