FANDOM

Wolfie
Wolfie
Występ(y): Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Głosu użyczył(a): Artur Kaczmarski
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Kot
Kolor włosów: Brązowy/Biały
Kolor oczu: Niebieski
Wolfie - postać pojawiająca się w filmie Barbie jako Księżniczka i Żebraczka. Jest to mały kot kaliko. Wolfie jest kotem Królowej Eryki a księżniczka ich królestwa, Księżniczka Anna Luiza, wygląda identycznie jak Eryka. Anna Luiza ma kotkę, Serafinę, która jest miłością Wolfiego. Głosu użyczył mu Artur Kaczmarski.

Historia Edytuj

Kiedy Księżniczka Anna Luiza mogła spędzić dzień z dala od pałacu, zabrała ze sobą swoją kotkę Serafinę. Midas, pudel należący do królewskiego doradcy, Premingera, również przyszedł z nimi. Kiedy Midas terroryzował Serafinę, Wolfie stanął za nią i tak zostali przyjaciółmi. Anna Luiza i Eryka poznały się, a także stały się przyjaciółkami. Anna Luiza została później porwana z powodu spisku Premingera, aby przejąć jej królestwo. Serafina również została z nią zabrana. Julian, wychowawca i ukochany księżniczki, chciał zbadać, co stało się z nią stało, więc poprosił Erykę, by udawała, że ​​jest księżniczką. Wolfie i Eryka zostają w pałacu.

Wolfie daje do zrozumienia Eryce, że inny, ponieważ nie zachowuje się jak typowy kot. Eryka poprawia mu samopoczucie, śpiewając mu "Słodkie "miau"". Po uratowaniu Anny Luizy, przy pomocy Eryki, Juliana i Króla Dominika, z którymi Anna Luiza była zaręczona, Wolfie i Serafina ponownie się spotykają. Podczas gdy Eryka udawała Annę Luizę, ona i Dominik zakochali się w sobie. Julian i Anna Luiza byli już w sobie zakochani wcześniej, ale jego uratowanie jeszcze bardziej wzmocniło ich związek. Anna Luiza i Julian oraz Eryka i Dominik mieli podwójne wesele. Wolfie i Serafina również mieliswój własny mały ślub i razem mieli kilka kociąt.

Pojawienie się i osobowość Edytuj

Wolfie jest małym kaliko. Ma zielone oczy i jest "psim" kotem według Eryki. Wolfie jest grzeczny i opiekuńczy, ale nie był pewien swoich skłonności do psich rzeczy, takich jak szczekanie. Eryka sprawiła, że poczuł się lepiej, więc nabrał pewności siebie.

Relacje Edytuj

Eryka Edytuj

Eryka i Wolfie są bardzo blisko, a ona wie, kiedy jest smutny. Chociaż nie zachowuje się jak typowy kot, Eryka kocha go i zachęca do bycia sobą. Powiedziała Wolfiemu, że kocha go takim, jaki jest i że nigdy nie przestanie go kochać, bez względu na to, jak on jest.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Genetyczna determinacja niektórych kolorów sierści u kotów jest powiązana z chromosomem X, więc koty kaliko są prawie zawsze kobietami. Samce kaliko mają słabą witalność i prawie zawsze są sterylizowane. W filmie Wolfie ma jednak wiele, wiele kociąt.
  • Ponieważ rodzice Eryki byli biedni, jest mało prawdopodobne, że mogli pozwolić sobie na kota dla niej. Możliwe, że Wolfie jest bezpańskim kotem, którego Eryka przygarnęła.
  • Wolfie występuje w filmie Barbie jako Księżniczka Wyspy jako śpiący kot, którego zatruwają myszy Królowej Ariany.
Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Barbie jako księżniczka i żebraczka

Motto: „Marzenia są po to, by je spełniać.”
Film: Barbie jako Księżniczka i Żebraczka
Postacie: BertieHervéKrólKról DominikMadame CarpMidasNickNackPremingerKsiążę JulianKsiężniczka Anna LuizaKrólowa ErykaKrólowa GenevieveSerafinaWolfie
Lokalizacje: DalcyniaSzwalnia Madame CarpKrólestwo Królowej GenevievePałac Królowej GenevieveKrólewskie Kopalnie
Piosenki:Wolną być” • „Czemu nie?” • „Za głosem serca idź” • „Ja to ty” • „Być księżniczką” • „Słodkie "miau"” • „Że kochasz tylko mnie” • „Być księżniczką (repryza)” • „Czemu nie? (repryza)” • „Za głosem serca idź” • „I'm On My Way