FANDOM

King Randolph Kingdom

Zamek Króla Randolfa – lokalizacja z filmu Barbie i 12 tańczących księżniczek. To tam mieszka Król Randolf i jego córki. Królowa Izabela również tam mieszkała, zanim zmarła. Był to także zamek kuzynki Randolfa.

Miejsca Edytuj

  • Sala tronowa
  • Jadalnia
  • Sypialnia Króla Randolfa
  • Sypialnia Księżniczek
  • Ogród
  • Pawilon Królowej Izabelii

Wejście Edytuj

Wejście zawiera portret Królowej Izabeli i jej rzeczy. To jedyne miejsce, w którym widzimy Królową. Wejście ma przed sobą ogród.

Sala tronowa Edytuj

Sala tronowa to duży i przestronny pokój oświetlony żyrandolami. Istnieją dwa trony, jeden dla Króla Randolfa i jeden, na którym siedziała Królowa Izabela. Jest to także miejsce, w którym Księżna Rowena spotyka się z księżniczkami. Jest to także miejsce, gdzie Genevieve i Król Randolf grają w szachy.

Jadalnia Edytuj

Jadalnia to kolejny duży pokój. Jest tam ogromny, owalny stół z czternastoma siedziskami.

Sypialnia Króla Randolfa Edytuj

W sypialni króla znajduje się kominek z obrazem nad nim i zbroją rycerza stojącą obok. Jest duże, złote łóżko, a na ścianach znajdują się świeczki.

Sypialnia księżniczek Edytuj

W sypialni księżniczek jest dwanaście łóżek z kolorową pościelą. Każde łóżko ma dużą, złotą skrzynię u stóp. W środku sypialni znajdują się specjalne kamienie, które zdobią podłogę. Dwanaście kamieni ma na sobie kwiaty, kiedy tańczono w kolejności od kwiatu Ashlyn do kwiatu Lacey (najstarszy do najmłodszego), tworzą przejście do magicznego świata.

Ogród Edytuj

Ogród jest rozległy i bujny. Jest tam ogromna fontanna i pawilon. Tam też odbywa się ślub Genevieve i Dereka.

Pawilon Królowej Izabelii Edytuj

Ten pawilon znajduje się tuż obok sypialni księżniczek. Ilekroć księżniczki są zmartwione, przychodzą do tego pawilonu, ponieważ tutaj odczuwają obecność Królowej Izabeli. Jest to również miejsce związane z magicznym światem. Struktura pawilonu jest podobna do tej w świecie magicznym.

Mieszkańcy Edytuj

Barbie i 12 tańczących księżniczek
Barbie i 12 tańczących księżniczek

Motto: „Pamiętaj! Wszystko jest w twoich rękach!”
Film: Barbie i 12 tańczących księżniczek
Postacie: BrutusDesmondKsiężna RowenaFelixKról RandolfKsiążę DerekKsiężniczka AshlynKsiężniczka BlairKsiężniczka CourtneyKsiężniczka DeliaKsiężniczka EdelineKsiężniczka FallonKsiężniczka GenevieveKsiężniczka HadleyKsiężniczka IslaKsiężniczka JanessaKsiężniczka KathleenKsiężniczka LaceyKrólowa IzabelaTwyla
Lokalizacje: Zamek Króla RandolfaMagiczny Świat
Piosenki:Barbie in The 12 Dancing Princesses Theme” • „Melodia Dereka” • „Piosenka urodzinowa” • „Sacerdotes Domini” • „Shine